jeg lurer.......

mumsemoms

Flørter med forumet
de billigstripsene.....har nu testa noen dager...morgen og kveld....for på morraurin får æ svak svak strek....men ikkje på kveld....

men så har æ sett noen skrive om skygger....så nu har æ prøvd i tre dager og det er kun på morran den svaaaaaake streken kommer......kan da vel ikkje ha sånn uflaks at æ tar alle de som viser skygge kun på morran vel....eller e det bare dumt å håpe....sukk...

eggløsningstester eller graviditesttester du snakker om?

om det er graviditetstest så skal jo den helst tas på morgenen vist man ikke er passert IKM......

Har du svak strek og det er graviditetstest vil jeg tro du er gravid!!! Men du har sikkert lite hcg i kroppen foreløpig slik at det nå kun slår ut på morgenurin. Kommer nok på kveld også etterhvert skal du se! Gratulerer!![:D]

ps. jeg tok flere billigtester nå før mens og ved ikm. både morgen og kveld. bortsett fra teststreken var de alle blendahvite. og nå har jeg mensen som bare det......Håper du har spire i magen!!hihi...

å hakke peiling når æ ikm e for mista i februar og har ikkje hatt mensen ennå.... så famle litt i blinde her egentlig...

Back
Topp