B *buffy* Elsker forumet 26 Mar 2007 #1 ..hvordan det går med maritparit.. ingen som hørt noe fra henne?
B *buffy* Elsker forumet 26 Mar 2007 #2 ORIGINAL: dÅllface© nei... [&:] egentlig syns jeg djevelenslilleengel kan dra på sykehuset og traske i gangene og rope på henne [:D] å?
ORIGINAL: dÅllface© nei... [&:] egentlig syns jeg djevelenslilleengel kan dra på sykehuset og traske i gangene og rope på henne [:D] å?
B *buffy* Elsker forumet 26 Mar 2007 #3 ORIGINAL: dÅllface© ORIGINAL: *buffy* ORIGINAL: dÅllface© nei... [&:] egentlig syns jeg djevelenslilleengel kan dra på sykehuset og traske i gangene og rope på henne [:D] å? ja, maritparit ligger på sykehuset i krsand.. (tror jeg da..) og djevelenslilleengel bor jo deeer [:D] så kan hun bare rope helt til noen svarer! [:D] ok, da skjønner jeg vettu[;)] ja, da syns jeg virkelig at hun kan rusle seg en liten tur å leite henne opp..[:D] fader ruttan at hun ikke har sladrevenn da.[:'(]
ORIGINAL: dÅllface© ORIGINAL: *buffy* ORIGINAL: dÅllface© nei... [&:] egentlig syns jeg djevelenslilleengel kan dra på sykehuset og traske i gangene og rope på henne [:D] å? ja, maritparit ligger på sykehuset i krsand.. (tror jeg da..) og djevelenslilleengel bor jo deeer [:D] så kan hun bare rope helt til noen svarer! [:D] ok, da skjønner jeg vettu[;)] ja, da syns jeg virkelig at hun kan rusle seg en liten tur å leite henne opp..[:D] fader ruttan at hun ikke har sladrevenn da.[:'(]