~ruby~ Forumet er livet 10 Des 2007 #1 Om jeg skal bestille denne herlige dressen til Matilde..... [:)] Den er jo bare så tøff da... [:D] også er den i ull... Hmm.. *tenke-tenke-tenke*
Om jeg skal bestille denne herlige dressen til Matilde..... [:)] Den er jo bare så tøff da... [:D] også er den i ull... Hmm.. *tenke-tenke-tenke*
ThereseAa Forumet er livet 10 Des 2007 #5 hehe, så festlig. Da får du jo en liten dalmatiner i huset også [:D]
~ruby~ Forumet er livet 10 Des 2007 #6 ORIGINAL: ThereseAa hehe, så festlig. Da får du jo en liten dalmatiner i huset også [:D] Hehe.... Hva sier de andre hundene da????
ORIGINAL: ThereseAa hehe, så festlig. Da får du jo en liten dalmatiner i huset også [:D] Hehe.... Hva sier de andre hundene da????
eadni Forumet er livet 10 Des 2007 #7 ORIGINAL: ~ruby~ Om jeg skal bestille denne herlige dressen til Matilde..... [:)] Den er jo bare så tøff da... [:D] også er den i ull... Hmm.. *tenke-tenke-tenke* STiLiG! Koster sikkert flæsk?! Hvor har du sett den?
ORIGINAL: ~ruby~ Om jeg skal bestille denne herlige dressen til Matilde..... [:)] Den er jo bare så tøff da... [:D] også er den i ull... Hmm.. *tenke-tenke-tenke* STiLiG! Koster sikkert flæsk?! Hvor har du sett den?
~ruby~ Forumet er livet 10 Des 2007 #8 Kjøpte den her... http://www.kundetbeste.no/ Tror den kommer innen noen dager, så da skal den innunder juletreet som gave! [:)]
Kjøpte den her... http://www.kundetbeste.no/ Tror den kommer innen noen dager, så da skal den innunder juletreet som gave! [:)]
ThereseAa Forumet er livet 10 Des 2007 #10 fORIGINAL: ~ruby~ ORIGINAL: ThereseAa hehe, så festlig. Da får du jo en liten dalmatiner i huset også [:D] Hehe.... Hva sier de andre hundene da???? Du skal se hun blir leder av flokken [:D]
fORIGINAL: ~ruby~ ORIGINAL: ThereseAa hehe, så festlig. Da får du jo en liten dalmatiner i huset også [:D] Hehe.... Hva sier de andre hundene da???? Du skal se hun blir leder av flokken [:D]
~ruby~ Forumet er livet 10 Des 2007 #12 ORIGINAL: ThereseAa fORIGINAL: ~ruby~ ORIGINAL: ThereseAa hehe, så festlig. Da får du jo en liten dalmatiner i huset også [:D] Hehe.... Hva sier de andre hundene da???? Du skal se hun blir leder av flokken [:D]
ORIGINAL: ThereseAa fORIGINAL: ~ruby~ ORIGINAL: ThereseAa hehe, så festlig. Da får du jo en liten dalmatiner i huset også [:D] Hehe.... Hva sier de andre hundene da???? Du skal se hun blir leder av flokken [:D]
Tussi75 Forumet er livet 11 Des 2007 #13 ORIGINAL: Catrine2 Åh, ja! Svaret er ja!! den var råååkul![:D] [:D]