pillerill
Flørter med forumet
Ahh, da vil jeg tro kjoler og klær med dill egnet seg dårlig ja!Ja, hun hadde hofteleddsdysplasi har hatt det selv og, er veldig arvelig..
Jente født 02.06.10
App taster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh, da vil jeg tro kjoler og klær med dill egnet seg dårlig ja!Ja, hun hadde hofteleddsdysplasi har hatt det selv og, er veldig arvelig..
Jente født 02.06.10
App taster
enigDet her var en kjekk tråd til meg som er førstegangs
Tips til bleiebøtta ;-)Jeg fikk med en bleiebøtte når vi kjøpte vogn, og i prinsippet er det veldig praktisk. I forhold til lukt og slikt. Men refillposer til den var jo svinedyrt. Så den gav vi vekk når vi hadde brukt opp posene vi fikk med, og brukte heller bare en vanlig søppelbøtte med lokk. Og gikk ut litt ofte med søpla heller.
Den sittesaken i badebalja ble ikke brukt her heller, og jeg kjøpte aaaalt for mye kremer og slikt. Brukte inotyol for sår stump, litt olje i badevannet innimellom. Ellers veldig lite.
Det jeg har tenkt jeg vil ha neste gang som vi delvis ikke skaffet sist fordi vi ikke visste bedre, og delvis ikke hadde råd til er en babybjørn vippestol, en ergobaby bæresele og en stoooooor ammepute. Vet det er delte meninger om ammeputer, men den korte tiden jeg ammet sist pådro jeg meg skikkelig ryggvondt pga feil stilling. Og det selv om jeg passet godt på å bygge opp med puter og diverse.
Ull brukte jeg knapt første året selv om snuppa er født i januar, rett og slett fordi hun ble alt for varm. Nå, når hun er over 2 år, bruker jeg derimot ull til langt utpå våren. Men alle babyer er jo forskjellige, og det som funka sist funker vel ikke nødvendigvis denne gangen.