Jeg lurer på?

manfred

Elsker forumet
Har d seg sånn at vi som har barn av samme kjønn er mindre heldige enn de som for eksempel har en av vær?

Enklete mennesker tenker ikke over hva døm sier. Når jeg møter folk med lillegutten, så tittes d å sies å så nydelig. noen lurer da på er d din første? nei d er min 3, ååå er d d ja hva har du fra før? Og når jeg svarer at d da er min 3 gutt, så ser d nesten ut som døm detter litt sammen å får sånn stakkars deg uttrykk. Også kan d komme no sånt som ja, jeg var heldigere jeg som fikk en av vær. Blir helt målløs jeg da....Og veldig lei meg:( er ikke jeg heldig da lurer jeg på!

Jeg syns nå i alle fall jeg er værdens heldigste som har fått oppleve d å få barn, fiiine guttane mine

du er verdens heldigste uansett[:)]
synest d er dumt at noen ikke kan holde sånne kommentarer for seg selv. for de vet ikke hvor mye d kan såre. du har klart å få 3 kjempe fine gutter, og hva er vel bedre enn d? kos deg med dem alle sammen

Herregud!!! [:@] Altfor mange som ikke tenker seg om før dem uttaler seg!! Man er såklart ikke noe mindre heldig om man har barn med samme kjønn (blir nesten litt hissig her jeg sitter)!! Det er som nevnt tidligere ingen selvfølge at man kan få barn, men en gave og da har det ingenting å si om man får en av hver eller alle av et og samme kjønn [:)] Barn er like fantastiske og verdifulle uansett om det er gutter eller jenter!!

Så jeg skjønner at du er stolt av de tre herlige gutta dine, skulle bare mangle [:)]

et barn er først og fremst et barn. samme hvilket kjønn det er. og man er like heldig uansett hvilket kjønn barnet har[:)]. åååårhh kjenner jeg blir irritert, det er utrolig mange som klarer å lire noe slikt ut av seg altså. men jeg tror oppriktig ikke de helt vet hva de sier. eller at de mener noe særlig med det.. håper det..

ORIGINAL: KuleMageIgjen

et barn er først og fremst et barn. samme hvilket kjønn det er. og man er like heldig uansett hvilket kjønn barnet har[:)]. åååårhh kjenner jeg blir irritert, det er utrolig mange som klarer å lire noe slikt ut av seg altså. men jeg tror oppriktig ikke de helt vet hva de sier. eller at de mener noe særlig med det.. håper det..

Enig.[:)]

Jeg får stadig vekk høre at nå som jeg har "en av hver", så trenger jeg ikke få flere barn.[>:] Min tredje kommer tydeligvis ikke til å få egen personlighet eller være et fullverdig menneske, han eller hun blir bare en kopi av en av storesøskenene.[8|] Jeg synes det er spesielt ekkelt når jeg får slike kommentarer fra noen med tre av samme kjønn, da lurer jeg litt på om de er misfornøyd med barna sine.[&o]

Ja det der irriterer meg noe veldig!!! [:@] Akkurat som om jeg ville blitt mindre glad om jeg får ei jente til senere og ikke en gutt!!! [:-][8|]

Jeg må jo si at det er stas med en av hver, og vi hadde "flaks" der[:)]

MEN, hadde vært like heldig om jeg hadde hatt to jenter eller gutter[:D]
Syns det er for mye fokus på at alle skal få en av hver og at man da er heldige.. For det er man UANSETT[:D][:D]

Folk sier så mye rart så man kan virkelig bli målløs...[&o]

ORIGINAL: Sukkertopp

ORIGINAL: KuleMageIgjen

Enig.[:)]

Jeg får stadig vekk høre at nå som jeg har "en av hver", så trenger jeg ikke få flere barn.[>:] Min tredje kommer tydeligvis ikke til å få egen personlighet eller være et fullverdig menneske, han eller hun blir bare en kopi av en av storesøskenene.[8|] Jeg synes det er spesielt ekkelt når jeg får slike kommentarer fra noen med tre av samme kjønn, da lurer jeg litt på om de er misfornøyd med barna sine.[&o]

himmel, at en kan si noe sånt. Ja, en kan nesten begynne å lure!

ORIGINAL: milla1986

Folk sier så mye rart så man kan virkelig bli målløs...[&o]

Ja!!! sant!

Jeg ble så utrolig lykkelig da jeg fikk vite at jeg ventet gutt nr.3 [:D][:D][:D]

og da klarte de fleste rundt meg og si:
" da blir det vel et til barn på dere.. må jo ha en jente " [8|]

merkelig hva folk får seg til å si..

Hehe dette temaet har jeg tatt opp før. Når jeg avr gravid og hadde fått vite at jeg ventet gutt nr 3, så kom det fra et nek , "oi stakkars deg". Jeg bare okay takk for den[:-]

ja, må få nr 4 for at man MÅ ha en jente å. Hadde vært kost med en jente asså, men mange barn skal man få a tru? Jeg har e venninne som har 5 gutter. HS sa d sist vi var der for å veie og vi satt i sofan begge to å ga døm mat. Se her a dere, døm to her har 8 gutter til sammen døm[:D] hehe

ja, stakkars oss som har barn av samma skjønn. D er snakk om å ikke tenke lenger enn nesa rekker til tider[8D] huffamei.

dårlig gjort å si sånne ting da.. det er jo noen som ønsker seg bare gutter/jenter.. Jeg ønsket meg en av hver, fikk først to gutter så kom jenta og jeg blir provosert over at alle sier: ENDELIG KOM JENTA.. hva F?? endelig, tror de jeg har fått 2 gutter for å prøve å få jente?? Det er ikke alle som er så flinke med ord da hehe.

ORIGINAL: manfred

Har d seg sånn at vi som har barn av samme kjønn er mindre heldige enn de som for eksempel har en av vær?

Enklete mennesker tenker ikke over hva døm sier. Når jeg møter folk med lillegutten, så tittes d å sies å så nydelig. noen lurer da på er d din første? nei d er min 3, ååå er d d ja hva har du fra før? Og når jeg svarer at d da er min 3 gutt, så ser d nesten ut som døm detter litt sammen å får sånn stakkars deg uttrykk. Også kan d komme no sånt som ja, jeg var heldigere jeg som fikk en av vær. Blir helt målløs jeg da....Og veldig lei meg:( er ikke jeg heldig da lurer jeg på!

Jeg syns nå i alle fall jeg er værdens heldigste som har fått oppleve d å få barn, fiiine guttane mine

skjønner deg så godt.. jeg har fått 3 jenta mi og har opplevd akkurat det samme... jeg blir ikke bare såra jeg blir forbanna jeg for jeg har venninner som virkelig har problemer med og få barn så jeg vet og sette pris på det jeg har...... så jeg svarer jeg og da sier jeg ting som :)

at jeg er heldig og super stolt over og ha 3 friske fine JENTER for det er jammen ingen selvfølge og få friske unger i dag.. og det burde folk tenke over.......

så bare fortsett og men at du er verdens heldigste for det er jeg å og det er vi alle som er så heldig og oppleve og få barn :)

eks seinest i går på kjøpesenteret satt det ei gammal dame jeg kjenner... med sitt 5 oldebarn på armen og det er bare gutter. (kjenner hele familien) så sier hu til meg ååå kanskje du å .... skal bytte så vi å får ei jente og da får jo dekk en gutt å .... jeg ble rett og slett måååløs.... folk tenke ikke over hva de sier lenger

ORIGINAL: mammas3gullunger

dårlig gjort å si sånne ting da.. det er jo noen som ønsker seg bare gutter/jenter.. Jeg ønsket meg en av hver, fikk først to gutter så kom jenta og jeg blir provosert over at alle sier: ENDELIG KOM JENTA.. hva F?? endelig, tror de jeg har fått 2 gutter for å prøve å få jente?? Det er ikke alle som er så flinke med ord da hehe.

Nei, folk er ikke alltid like flinke med ordvalget sitt nei! D virker som folk tror vi får et barn til får å prøve å få noe annet enn d vi har. og for døm som har en av vær, nei da trenger døm jo ikke å få flere da!

Back
Topp