Jeg lurer på om jeg skal sakte lure meg inn til dere jeg [emoji7]

Så det nå inne på babyverden ja [emoji4] merkelig at den kom opp anderledes på klikk.no, selv om jeg brukte 28 dagers syklus.. jaja da forholder jeg med til den 19. Ihvertfall [emoji4][emoji4] tusen takk [emoji8]

Merkelig ja :/ Prøvde klikk sin jeg også nå og den ga også meg 2 dager tidligere termin med samme tall som jeg har brukt hele tiden. Kanksje den ikke regner 40+3 uker men 40+1?

Hmm ja kanskje det? Merkelig.

Jeg har tre forskjellige apper, og har forskjellig termin på alle tre selvom ukene og dagene på vei er de samme[emoji4]

Det er det fineste displayet med den beste teksten på det der[emoji173]️[emoji173]️

Ja ikke sant? Jeg fortalte det til mannen i går og trodde liksom ikke helt på det alikevel, men nå er jeg ikke i tvil lenger [emoji7] Utrolig deilig og få det svart på hvitt [emoji7]

Ja ikke sant? Jeg fortalte det til mannen i går og trodde liksom ikke helt på det alikevel, men nå er jeg ikke i tvil lenger [emoji7] Utrolig deilig og få det svart på hvitt [emoji7]

Er det første ivf forsøk eller har dere hatt fler?

Er det første ivf forsøk eller har dere hatt fler?

Første [emoji173]️[emoji4] vi hat hatt 3 inseminasjoner og 4 mnd med letrozol-stimulering pluss 3 avbrutte fryseforsøk , så det er veldig stas at det klaffet på første forsøk nå [emoji173]️

Første [emoji173]️[emoji4] vi hat hatt 3 inseminasjoner og 4 mnd med letrozol-stimulering pluss 3 avbrutte fryseforsøk , så det er veldig stas at det klaffet på første forsøk nå [emoji173]️

Da er det nok meningen at denne spiren skal bli til baby <3 så bra det klaffet raskt!

Back
Topp