Jeg lurer på om jeg skal sakte lure meg inn til dere jeg [emoji7]

Shiepo

Glad i forumet
Fikk svak positiv test i dag etter ivf forsøk, så jeg melder meg inn her jeg :D
Nå sitter jeg å venter på å fortelle mannen di gode nyhetene [emoji7]

e4489e713f9a19e62c7e57068c789833.jpg

Fikk svak positiv test i dag etter ivf forsøk, så jeg melder meg inn her jeg :D
Nå sitter jeg å venter på å fortelle mannen di gode nyhetene [emoji7]

e4489e713f9a19e62c7e57068c789833.jpg

Weee[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer!!! Såå koselig med fler fra assistert her[emoji7][emoji7][emoji7]

Weee[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer!!! Såå koselig med fler fra assistert her[emoji7][emoji7][emoji7]

Takk! Jeg kan ikke tro det! Vi har 1 års "jubileum" med fertilitetsklinikken i Porsgrunn denne mnd, så jeg er helt skjelven! Gleder meg så til å fortelle mannnen det når han kommer hjem senere i dag [emoji7]

Åh, dette var koselige nyheter det! Gratulerer så mye shiepo :D Hva blir termin?

Åh, dette var koselige nyheter det! Gratulerer så mye shiepo :D Hva blir termin?

Jeg tror det blir 16. Februar eller noe sånt? Regner jeg fra positiv eggløsningstest som befruktningsdato ved fryseforsøk? Isåfall blir det 16. Februar ja [emoji4]

Jeg tror det blir 16. Februar eller noe sånt? Regner jeg fra positiv eggløsningstest som befruktningsdato ved fryseforsøk? Isåfall blir det 16. Februar ja [emoji4]

Hvor gammelt var egget du satte inn? Du er 2 uker + eggets alder ved innsett av fryseegg ;)
Så om egget var et todagers var du 2+2 ved innsett :)

Satt inn 3 dagers egg[emoji28] så da var jeg 2+ 3 på mandag den 29. ?

Det stemmer, og om du vil finne termindato kan du legge inn unnfangelse 26.05 i kalkulatoren, for det blir den teoretiske eggløsningen (tre dager før) :)

Back
Topp