Jeg lurer på en ting...

enkelte er bare nødt å gjøre det de kan for å prøve å heve seg selv, da lar de det som oftest gå utover personer de er misunnelige på[;)]

ORIGINAL: Juliette

Det er vel ikke noe du gjør, men et problem den andre evt har. Jeg har ikke sett dette i forbindelse med deg, men enkelte liker jo godt å hevde seg selv, for å føle seg bedre. Har man det godt med seg selv, trenger man ikke rakke ned på andre[:)]

nemlig godt sagt!!!!!

å takk for det juliette jeg er den jeg er å jeg står for det 100%

ORIGINAL: Malin!

du sier du hever deg over det og er et bedre menneske enn henne, at det ikke skal så mye til. Men den kommentaren der, gjør den deg noe bedre???

Bra sagt...signerer denne[:)]

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

ORIGINAL: Melody

ORIGINAL: Linda29

Snodig mld å få på msn da [8|] Hadde bare hevet hodet jeg når det er så mange som vet hva du står for [:)] Og det vet de fleste av hos her inne også [:)] I got your back baby [:D]

tusen takk vennen... jeg er den jeg er å det står jeg for...
funderer på å legge ut resten hun har skrevet her også men veit ikke om jeg gidder... hun er for dum....

Kjenner du denne personen og har du møtt henne, eller er det bare på bakgrunn av det som foregår her på BV? I så fall har jo denne personen STORE problemer....... [8|]

møtt henne en gang i 2 min eller noe...
så nei kjenner henne ikke men vi har felles kjente å ja hun er syk!!!!!!!

du sier du hever deg over det og er et bedre menneske enn henne, at det ikke skal så mye til. Men den kommentaren der, gjør den deg noe bedre???

Kanskje ikke,jeg ser det du mener.
Men etter en viss kvote med dritt overalt så hender det desverre at begeret renner over da.Vet det er dumt men kan man skylde på pms så er dette helt klart det rette tidspunktet

ORIGINAL: Fru Nupp

Snodig mld å få på msn da [8|] Hadde bare hevet hodet jeg når det er så mange som vet hva du står for [:)] Og det vet de fleste av hos her inne også [:)] I got your back baby [:D]

funderer på å legge ut resten hun har skrevet her også men veit ikke om jeg gidder... hun er for dum....

Kjenner du denne personen og har du møtt henne, eller er det bare på bakgrunn av det som foregår her på BV? I så fall har jo denne personen STORE problemer....... [8|]

Men etter en viss kvote med dritt overalt så hender det desverre at begeret renner over da.Vet det er dumt men kan man skylde på pms så er dette helt klart det rette tidspunktet
hun er syk, så pms trenger du ikke ha for å si noe om denne saken

og jeg tar egentlig tilbake det jeg sa der, men ettersom jeg ble quota så nytter det jo ikke om jeg sletter innlegget allikevel.

Grunnen til jeg skrev det var pga jeg har sett du har skrevet lignende tråder før og tok det for gitt at det var litt "syting". men fikk litt mer info, så jeg skjønner deg bedre nå[8D][:D]

Beklager det litt krasse innlegget, når jeg egentlig ikke visste hva det dreide seg om en gang![;)]

Ingenting å beklage.Alle kan feile og jeg er iallefall stor nok itl å innrømme at jeg feiler titt og ofte..

Hva slags grunnlag har du å si at jeg er syk??
Du har aldri møtt meg en gang...bare for at jeg er ærlig å sier at dette mennesket oxo har svindlet meg for penger så er det meg som er syk??
Man bør kanskje reagere litt eller når det er flere her inne som ikke får penger for det man har kjøpt osv..men det skjønner vel ikke du...for du har jo hengt deg helt opp i den ene siden av saken..er det noe dere trenger å ta opp med meg så er det bare å gjøre det...PÅ PM...ikke sikkert hele BV er så intr i å høre over survinga deres over HVOR håpløs jeg er bestandig....makan til survekjerringer ass...
[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: ~NightWish~

Hvorfor ta det opp her og ikke men den det gjelder??

Fordi det er dem for feige til...hu der rotta av en TS er ute etter meg all the time...men å ta det på pm...nei det er farlig det[8|][8|][8|]

OPPGITT!!

ORIGINAL: Becca

Hva slags grunnlag har du å si at jeg er syk??
Du har aldri møtt meg en gang...bare for at jeg er ærlig å sier at dette mennesket oxo har svindlet meg for penger så er det meg som er syk??
Man bør kanskje reagere litt eller når det er flere her inne som ikke får penger for det man har kjøpt osv..men det skjønner vel ikke du...for du har jo hengt deg helt opp i den ene siden av saken..er det noe dere trenger å ta opp med meg så er det bare å gjøre det...PÅ PM...ikke sikkert hele BV er så intr i å høre over survinga deres over HVOR håpløs jeg er bestandig....makan til survekjerringer ass...
[:'(][:'(][:'(]

Jeg vil høre [:D] Alltid like gøy å se hvor lite som skal til for å plage folk... Får minner om barne skolen igjen jo... *mimrer*

[8D]

Back
Topp