Jeg lurer litt ....

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
1) har vi en presentasjonstråd?
2) Skal vi legge til kjønn og fødeplass til terminlisten og denne oppdateres med "riktig" termin etter OUL?
3) Skal vi ha topp tråd? Der vi setter inn link til forskjellige innlegg. Alt fra info om fødsel, svangerskapsuker etc?

Liker å være litt foran selvom det er litt tidlig enda :D :P

Hva tenker dere? Noen andre tips?

Liker!

Januarspire 2015 ❤️

Enig :D
Kanskje presentasjonstråden kan være på skjult? Så folk kan si litt mer om seg selv, og hvor de bor :) Ikke bare vestlandet...sørlandet.. østlandet :P

Liiiker :)

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

1) har vi en presentasjonstråd?
2) Skal vi legge til kjønn og fødeplass til terminlisten og denne oppdateres med "riktig" termin etter OUL?
3) Skal vi ha topp tråd? Der vi setter inn link til forskjellige innlegg. Alt fra info om fødsel, svangerskapsuker etc?

Liker å være litt foran selvom det er litt tidlig enda :D :P

Hva tenker dere? Noen andre tips?

Tenkte at kjønn i hvertfall skulle legges til terminlisten etterhvert ;) Tror det kan bli litt rotete om vi har fødeplass i samme tråden, men den kan vi kanskje ha en egen på, på skjult?

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Tenkte at kjønn i hvertfall skulle legges til terminlisten etterhvert ;) Tror det kan bli litt rotete om vi har fødeplass i samme tråden, men den kan vi kanskje ha en egen på, på skjult?

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Var litt sånn jeg tenkte også :)

Men samme for meg hvor det er... Synes alle skal ha mulighet til å kunne skrive seg på :)

Back
Topp