jeg lekker!!

back to basic

Forumet er livet
VIP
fader ler meg skakk i hjel..
må ut å skaffe meg ammeinlegg..
hahahaah...
er vittig i grunnen..

he he [:D] sånn er det [:D] 

hehe[:D]
Eg lekker heldigvis ikke enda. Gjorde ikke d første gangen heller, men da stod spruten etter noen dager etter fødselen[8D][:D]
Kjøp noen skikkelige ammeinnlegg. Ikke disse kjipe på butikken!!!

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

he he [:D] sånn er det [:D] 

Hvis du må bruke på natta også vil jeg anbefale ammetoppene fra Lindex. Syntes de er bedre å sove i enn bh.... Ja, hvis magen får plass etterhvert da, tenkte ikke på det med en gang [8D]

jeg lekker jeg også, men er så lite og sjelden at det går bra...........[:)][:)]

men jeg lekker nedentil.................[8|][8|][:'(][:o]

ORIGINAL: sengepolka

jeg lekker jeg også, men er så lite og sjelden at det går bra...........[:)][:)]

Jeg lekker også nedentil, men det er nok fordi babyen sparker på blæra mi [:'(]

gjorde jeg også litt i starten, Om jeg løp, lo eller hostet, men det har gitt seg nå. Du får kniiiipe masse [;)]

Det er skikkelig irritabelt...
jeg kniper som bare rakkern, men det kommer noe uansett... jaja, det følger vel med svangerskapet. [;)]

Hver gang jeg leser overskriften på denne tråden leser jeg: jeg er lekker[:D]

Det er skikkelig irritabelt...
jeg kniper som bare rakkern, men det kommer noe uansett... jaja, det følger vel med svangerskapet. [;)]

tror det blir bedre etterhvert. Er jo hormoner som gjør muskulaturen blir glatt, som igjen gjør at vi ikke klarer å "holde på vannet"

ORIGINAL: Looney

Hver gang jeg leser overskriften på denne tråden leser jeg: jeg er lekker[:D]

hehehhe du er søøøøøt...

hehe[8D][8D]
Har ikke begynnt her enda, første gang jeg merka det sist var på en aerobic time da jeg så meg i speilet... Det var sånn passe flaut..!![:-]

Back
Topp