jeg kreperer snart !

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
herregud ! han sover jo bare mindre og mindre på natta.. jeg går seriøst i bakken snart !!! han sover godt om dagen, men da ute i vogna ! og da klarer jeg ikke å legge meg, bor jo midt i sentrum så tør liksom ikke det .. sover han inne så sover han max 20 min !!!! blir gæren snart !!

ORIGINAL: heart86

huff, jeg skjønner at det er slitsomt[&o]
vet ikke helt hva jeg skal si, for jeg har ingen tips å komme med!
eller... har du et rom du kan sette vogna inn på og lukke opp vinduer? så tror han kanskje han sover ute?
nattesøvnen er hellig, håper det bedrer seg snart!

klem

ja, kanskje jeg skulle prøvd det .. kanskje vi har det for varmt på rommet også.. er vel en 18-20 grader tenker jeg .. eller det blir vel varmere i løpet av natta ! skal jammen skru ned i kveld å se ! rommet hans skal hvertfall pusses opp, så blir det eget rom ! av en eller annen grunn har han blitt skikkelig var, enda han er vokst med bråk fra storesøster ! men takk for råd, det skal prøves [:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: heart86

huff, jeg skjønner at det er slitsomt[&o]
vet ikke helt hva jeg skal si, for jeg har ingen tips å komme med!
eller... har du et rom du kan sette vogna inn på og lukke opp vinduer? så tror han kanskje han sover ute?
nattesøvnen er hellig, håper det bedrer seg snart!

klem

ja, kanskje jeg skulle prøvd det .. kanskje vi har det for varmt på rommet også.. er vel en 18-20 grader tenker jeg .. eller det blir vel varmere i løpet av natta ! skal jammen skru ned i kveld å se ! rommet hans skal hvertfall pusses opp, så blir det eget rom ! av en eller annen grunn har han blitt skikkelig var, enda han er vokst med bråk fra storesøster ! men takk for råd, det skal prøves [:)]

Det var for varmt for snuppa vertfall. Når hun legger seg er det 15-16 grader, så opner vi døren når vi legger oss. Da blir det fort 17-18.. Og det er passelig [:)] Vært et forsøk....... Krysser for at det hjelper.

ja, det er det absolutt !! mannen får heller kle på seg varmedress !!!

Håper at det hjelper å få det litt kjøligere!!
Jeg har desverre ingen råd å komme med.
Skjønner at det blir utrolig slitsomt og du må jo være utslitt!!!
Håper du får litt avlastning når mannen din har fri fra jobben!!

Uff, så slitsomt. Fryktelig å gå rundt som en zombie. Håper du får tatt igjen litt søvn snart.

Stor klem

huff d må være fryktelig slitsomt jah.. kanskje du også kan låne han vekk 1 natt så du får sovet deg litt ut.. kommt deg litt oppå igjen...

Back
Topp