Jeg kommer til å bli stor som en hval

VenterNr3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Herregud hvor jeg spiser!!!

Jeg kan spise 24/7 tror jeg. Til nå idag har jeg spist 3 knekkebrød til frokost, 2 knekkebrød til "snacks" når jeg var kvalm i stad, ett eple og 1 appelsin. Om 30 minutter er det lunsj, så da blir det mellom 4 og 6 knekkebrød til.

Noen flere som er storetende??

Trenger ikke så mye, men spiser ofte da sultfølelsen stadig er der.

Slenger meg på den! Blir aldri mett...

Oh yeah! Er i uke 12 og har gått opp nesten 5 kg. Det synes for jeg var ikke akkurat stor fra før. Problemet er at det hjelper mot kvalmen å spise. Så jeg dytter noe inn i kjeften hver andre time. Og det hjelper jo ikke at man har null energi til å trene.. eller bevege seg overhodet. Håper det gir seg snart!

Jeg nekter.. For jeg veit at jo mer jeg spis, jo mer blir magen vant til :p men det er hardt, og jeg spiser litt mer enn normalt da..

Ha ha, syns ikke det var mye jeg:)
Man blir jo ikke mett av knekkebrød.
Enig! Jeg spiser også tre knekkebrød til frokost (klarer ikke grovbrød lenger :( ) og jeg blir sulten igjen med én gang. Knekkebrød sitter ikke lenge i hos meg i alle fall.

Jeg blir mye mer mett av knekkebrød enn enn av brød jeg, med brød blir jeg bare oppblåst. Vanligvis spiser jeg to knekkebrød til frokost, også blir jeg ikke sulten før lunsj hvor jeg spiser ca 4 stk.
Nå er jeg ikke særlig storspist ellers da, så det er vel heller at jeg spiser mye i forhold til hva jeg spiste tidligere.

Spiser og spiser jeg også, føler jeg.. Men prøver å spise små måltider, og ofte :) heldigvis har kvalmen gitt seg! 12+2 idag :)

Prøv å spise mer proteinrikt for å holde deg mett lenger :) Med bare knekkebrød kan det bli mye karbo og da kommer sulten raskere :-)

Etter 1 1/2 time ca er jeg like sulten igjen! Kunne sikker spist 6-7 skiver til frokost men tvinger meg til å stoppe på 3 :p spiser større middagsporsjoner enn pappen i hus, og han er en treningsmann med god appetitt :o så dette blir tungt ser jeg for meg :p

Huff ja jeg spiser å spiser om dagen! Må slutte med det snart-.- har bare vært sånn ei uke ca da får frem t d va jeg dødskvalm å klarte nesten ikke tanken på noe mat... Kommer sikkert t bli feit hvis jeg ikke slutter snart! Lovte meg selv at d her va siste dagen m sånn småspising! Mn d æ så godt får kvalmen.. Usj! Skulle helst hatt noe i munn døgnet rundt :p 13 uker i dag..

Sinnsykt! dette er nr 3, men da har jeg ikke hatt slik apetitt, nå er jeg kvalm hele døgnet, men må ete, spiser skikkelige ting, men sliter litt med mengda :-P

Kunne sikkert fått i meg mer proteiner, men det frister veeeldig lite. Er det en ting jeg spiser mindre av, så er det middag, blir kvalm med en gang. Jeg elsker vanligvis middag. Jaja, utifrå erfaring legger jeg på meg nesten alt frem til jeg er litt over halvveis, også kun ett par-3 kg på slutten. Godt å høre det er flere fråtsere forresten, hehe

Back
Topp