Jeg koker

Godt og varmt her også! Har sovet i hele natt og føler meg endelig uthvilt, så skal prøve å få litt farge på skrotten i dag :) Jeg elsker sola, så passer heller på å drikke mye og å ta hyppige pauser, slik at jeg får nytet sola litt :D
 
Her står A/C funksjonen på døgnet rundt. Er så vaaaarm!! Dessverre funker den kun i 1. etasje. Så her i 2. etasje hvor vi har soverommene, dør jeg av varme. Hjelper fint lite med den bordviften som er rettet mot meg.
Hvorfor har det seg sånn at gravide er ekstra varme da? Skrur kroppstemperaturen seg opp så babyen hever ordentlig? ;) :p Hehe.
Det er fordi vi har 50% mer blod enn vi pleier, eller noe :p
 
Jeg har også varmepumpe med a/c, men får ikke sette på da mannen mener det koster veldig mye... Vet du noe om dette? :p blir nesten litt sinna :p vi har helt nytt hus, bygd i fjord, så er tett og brs isolert, og varmepumpa er også helt ny, og den er kjempebra på vinteren når det er skikkelig kaldt.. Synes ikke vi har spesielt høye strømregninger da, kan den bruke så mye mere energi på a/c da? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvorfor er det han som bestemmer det da? Bor ikke du der også og betaler regninger?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har sittet ute med beina i en balje med kaldt vann. Det anbefales!! Var sååå godt, og det var rett og slett digg å være ute. 29 varmegrader her :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg ble rett uvel av varmen idag, var innom jobb og ordna med noen papirer til NAV, og det var nok aktivitet i varmen. Kvalm og svimmel, var godt med mengder kaldt vann og a/c i bilen. Nå ligger jeg halvnaken på sofaen og takker gudene for kjølig leilighet :)

Tror det drar endel energi og kostnader å kjøre a/c funksjonen på varmepumper har jeg også hørt - men på den andre siden eg Kostanaden med svett gravid dame nokså høy også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvorfor er det han som bestemmer det da? Bor ikke du der også og betaler regninger?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha... Jo.. Men jeg gidder heller ikke få mega strømregning... Derfor jeg spurte om erfaringer


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha... Jo.. Men jeg gidder heller ikke få mega strømregning... Derfor jeg spurte om erfaringer


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er verdt pengene :) Er nok ikke lange tida det er så varmt som nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg hater dette været og denne varmen, og jeg koser meg nada! Måtte det bli regn og overskyet snart! Slik, da har jeg fått sagt det en plass.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ja, det er uutholdelig varmt om dagen! Jeg trøster meg med at det var ikke bare en dans på roser med 1 trimester i sommervarmen heller. (Storesøster kom i januar) :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
her går AC kontinuerlig.. OM mannen hadde sagt noe om å slå den av grunnet økonomi, hadde han fått høre at det var en død diskusjon.. er jeg som går rundt som en ballong, og er ekstra overopphetet i varmen.. ikke han.. men heldigvis tanker han ikke lsik..men tror ikke det koster så mye heller... kommer jo an på om pumpen står å går hele tiden, eller om den bare holder det vedlike det vel? Er vel ikke noe dyrere å sette den på nå enn om vinteren?
 
Back
Topp