Det er så varm her jeg bor at jeg koker 
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Barnehagen er stengt denne uka og vi er nødt til å gjøre noe hver dag. Heldigvis synes jeg det er greit å bade bare jeg slipper å plaske rundt liksom, jeg kunne bare ligge der i vannet og kjøle meg nedHer har vi 31 grader i stua og ute i skyggen, mens i sola på altanen regner jeg med at det er bortimot 50 grader. Som høygravid med en 3 åring hjemme fra bhg på ferie så påberoper jeg meg retten til å klage ; Dette er alt for varmt! Vi var en tur å badet tidligere i dag, men jeg hater å bade, å det ble uutholdelig å sitte på gresset å vente på at kidden skulle bli ferdig i vannet..
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Vi har samme problemet, er heller ikke herfra og den eneste gutten han bruker å omgåes litt privat er bortreist på ferie nå. Her plages jeg veldig med bekken og en feiloperert rygg så stakkars 3åringen min holder på å kjede seg ihjel hjemme med meg. I skrivende stund sitter vi inne å ser på disney junior med bordvifta rettet mot oss på full guffe..Samme her! Barnehagen er stengt denne uka og vi er nødt til å gjøre noe hver dag. Heldigvis synes jeg det er greit å bade bare jeg slipper å plaske rundt liksom, jeg kunne bare ligge der i vannet og kjøle meg nedvi kjenner ingen med små barn her vi bor, både Pga alder og Pga vi ikke er herfra, så får ikke aktivisert han med noen andre barn for avlastning
jeg som er lekepartner!
Jeg har også varmepumpe med a/c, men får ikke sette på da mannen mener det koster veldig mye... Vet du noe om dette?I Varmepumpe med a/c funksjonligger rett ut på sofaen med kald luft rett på meg
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal ikke varmepumpe være økonomisk da? Det koster nok litt å sette den på, men tror det koster lite å ha den på når den har kommet seg til temperaturen du har bestemt. Litt sånn som med varmekablerJeg har også varmepumpe med a/c, men får ikke sette på da mannen mener det koster veldig mye... Vet du noe om dette?blir nesten litt sinna
vi har helt nytt hus, bygd i fjord, så er tett og brs isolert, og varmepumpa er også helt ny, og den er kjempebra på vinteren når det er skikkelig kaldt.. Synes ikke vi har spesielt høye strømregninger da, kan den bruke så mye mere energi på a/c da?
![]()