Jeg klarte det!!!

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Dag 1 på level 1 av 30ds!!! Men jeg er nesten døden nær nå da[:D] Ikke trena på ett par år... [:o]
Skal kanskje til syden i mai, så tenkte at det kan ikke skade. Forventer ikke noe særlig til resultat, men litt bedre må det vel bli[:)]
Skal bort i påska da, men da får jeg heller gå laaaange turer med vogna. Jaffall hvis det blir sånn vær som det er her nå, soooooooool!!!!

Så bra. Blir nok til at vi venter litt her før vi setter igang. Er jo blitt syk også nå[8|][:'(]

Æsj så kjipt da... Håper du blir frisk fort!!
Jeg har utsatt det så lenge nå at måtte bare prøve. Kan ikke love at jeg klarer det imorgen, hehe[:)] Låra er helt skjelven.
Det jeg fant ut var så bra da, er at man må jo knipe samtidig som man trener, det er jo topp! [:D] Ettersom jeg er litt sløv på knipinga.

ORIGINAL: siljegulli

Æsj så kjipt da... Håper du blir frisk fort!!
Jeg har utsatt det så lenge nå at måtte bare prøve. Kan ikke love at jeg klarer det imorgen, hehe[:)] Låra er helt skjelven.
Det jeg fant ut var så bra da, er at man må jo knipe samtidig som man trener, det er jo topp! [:D] Ettersom jeg er litt sløv på knipinga.

Må innrømme at jeg gleder meg litt til å sette igang, men tror jeg skal ha en myk start på det og heller øke etterhvert. Men først må jeg bli frisk[8|][:'(]

Var ikke noe myk start det der nei.... [&o] Men jeg har så godt av det[:)] Vært i dvale i flere år nå.

Sååå flink du er [;)] Må få høre åssen det går videre å :)
Tenkte jeg skulle prøve det jeg også :) Begynner etter påske jeg, da er det 6,5 uker siden fødselen :)
Vært ute å gått tur i 2 timer nå da, teller jo det å [:D]

Det teller absolutt tommelise[:)] Flink du!

Hva er de greiene der ??[8D] Ser det er mange på janur som driver med det også.. har lyst til å prøve om det gir resultter ?=)

jeg begynnte og på det i dag, eller sånn halveis[&:] 15 min inn i videoen våknet lille Kasper og skulle ha mat, så fikk ikke gjort resten.. får heller begynne på nytt imorgen[:)] men herregud så svett jeg ble bare på de 15 minuttene, kommer jo til å dø etter en halv time, hehe

[:D] er den bra? har bestilt den jeg og, men den har ikke kommet enda..men begynner ikke før gullet er 6 uker ihvertfall..

ORIGINAL: snart mamma_18

jeg begynnte og på det i dag, eller sånn halveis[&:] 15 min inn i videoen våknet lille Kasper og skulle ha mat, så fikk ikke gjort resten.. får heller begynne på nytt imorgen[:)] men herregud så svett jeg ble bare på de 15 minuttene, kommer jo til å dø etter en halv time, hehe

Haha[:)] Snuppa våkna akkurat når jeg skulle starte. Stappa i smokken annethvert minutt[:D]
Ble svett jeg og ja!!
Er helt gelé i beina nå, gruer meg litt til imorgen[&:]

Min kom i dag i posten...lurer på om jeg fikk nr 2, jeg....[8|]

eg fullførte første dagen, så ble eg syk... nå e eg frisk i gjen så nå e det på an i gjen imårå[:D][:D]

ORIGINAL: Marcus og knøttet

eg fullførte første dagen, så ble eg syk... nå e eg frisk i gjen så nå e det på an i gjen imårå[:D][:D]

Vi får samkjøre det, hehe[:D]

Kvar har dåkke fått kjøpt det?

ORIGINAL: sjukesøster

Kvar har dåkke fått kjøpt det?

play.com[;)]

Back
Topp