Jeg klarer ikke lenger tro jeg er gravid jeg

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Bare fordi jeg ikke har vært kvalm i dag! Jeg er 7 uker. Har to jenter fra før der jeg Var dårlig. Det gikk ikke over i uke 7 liksom. Håper jeg er kvalm i morgen :-P

De sier jo at ingen svangerskap er like.. Men mulig du har en prins inni magen?

Jeg er kvalmere nå enn jeg var sist :( Å har myyyye mere halsbrann... Håper det gir seg til i morgen, føler meg så uggen... Vanskelig å være på jobb :P

Jeg klarer liksom ikke tro at det går an å være gravid uten å være kvalm. At jeg har hatt en en fag i dag uten å være kvalm, er for meg veldig rart! :-P

jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap, og heller ikke dette (så langt, *bank i bordet*). Så jeg er veldig glad for at jeg slipper det altså... Men symptomene går vell opp og ned? Eneste "plagen" jeg har nå, er ryggvondt. Men det kommer av ei særdeles overaktiv helg, med fjelltur med minsten i bæresele, bratt stigning og ulendt terreng.

Men alt er nok bra skal du se.. Det som roa meg en del, når jeg ikke hadde NOEN symptomer forrige gang, var ett innlegg en eller annen plass der det stod: "Ingen eller mange symptomer? Husk at ingen svangerskap er like, og begge deler er like normalt". :)

jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap, og heller ikke dette (så langt, *bank i bordet*). Så jeg er veldig glad for at jeg slipper det altså... Men symptomene går vell opp og ned? Eneste "plagen" jeg har nå, er ryggvondt. Men det kommer av ei særdeles overaktiv helg, med fjelltur med minsten i bæresele, bratt stigning og ulendt terreng.

Men alt er nok bra skal du se.. Det som roa meg en del, når jeg ikke hadde NOEN symptomer forrige gang, var ett innlegg en eller annen plass der det stod: "Ingen eller mange symptomer? Husk at ingen svangerskap er like, og begge deler er like normalt". :)

Der er helt utrolig om jeg er gravid men ikke kvalm. For meg går ikke det an, jeg som spydde med eldstejenta til 6 mnd :-p

jeg sa til ei venninne, at neste gang jeg er gravid, så håper jeg at jeg får NOEN gravid "plager".. for det var liksom ingenting som tilsa at jeg var gravid. Bortsett fra positiv test, og en etterhvert voksende mage.

Ikke kjente jeg så mye til spark heller, for han lå mesteparten av svangerskapet med ryggen ut, og sparket innover. Og de gangene han evt sparket "rette" veien, var morkaka i veien.

Men full forståelse for at du føler at noe er "feil" siden du var kvalm i de forrige.

Har ul hos legen min om ei uke, men jeg ringer i morgen og spør om jeg kan få komme nå istede. Så slipper jeg å lure :-P

Jeg er bare kvalm enkelte dager:p sånn småkvalm! Spesielt om morgenen når jeg egentlig burde spise frokost men ingenting frister:p jeg klarer ikke å tro på at jeg er gravid, så tenker jeg får stålsette meg på enten det ene eller andre så får jeg et svar om 4 uker på tidlig ul!

Jeg klarer liksom ikke tro at det går an å være gravid uten å være kvalm. At jeg har hatt en en fag i dag uten å være kvalm, er for meg veldig rart! :-P
Kjenner meg igjen. Har vært en del kvalm i forrige uke da vel å merke. Noe som var forferdelig da.. Men nå er jeg inne særlig kvalm lengre og det bekymrer meg. Føler det er noe galt!!

Back
Topp