Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier jo at ingen svangerskap er like.. Men mulig du har en prins inni magen?
jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap, og heller ikke dette (så langt, *bank i bordet*). Så jeg er veldig glad for at jeg slipper det altså... Men symptomene går vell opp og ned? Eneste "plagen" jeg har nå, er ryggvondt. Men det kommer av ei særdeles overaktiv helg, med fjelltur med minsten i bæresele, bratt stigning og ulendt terreng.
Men alt er nok bra skal du se.. Det som roa meg en del, når jeg ikke hadde NOEN symptomer forrige gang, var ett innlegg en eller annen plass der det stod: "Ingen eller mange symptomer? Husk at ingen svangerskap er like, og begge deler er like normalt".
Bare fordi jeg ikke har vært kvalm i dag! Jeg er 7 uker. Har to jenter fra før der jeg Var dårlig. Det gikk ikke over i uke 7 liksom. Håper jeg er kvalm i morgen
Kanskje det er en gutt?
Kjenner meg igjen. Har vært en del kvalm i forrige uke da vel å merke. Noe som var forferdelig da.. Men nå er jeg inne særlig kvalm lengre og det bekymrer meg. Føler det er noe galt!!Jeg klarer liksom ikke tro at det går an å være gravid uten å være kvalm. At jeg har hatt en en fag i dag uten å være kvalm, er for meg veldig rart!
Fikk se et bankende hjerte i dag Så alt er i sin skjønneste orden