Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg ♡Jeg fikk svar dagen etter prøven var tatt.
Ingen vits med UL da denne evnt ikke vil gi noe svar.
Forbereder meg på det verste, tror det er like greit, det som skjer skjer og lite jeg evnt kan gjøre på dette stadiet.
Positive er jo at jeg kan bli gravid og det et ingen grunn til at det ikke skal sitte neste gang![]()
Krysser fingrene! Kan jeg spørre hva som var grunnen til at du fikk målt hcg?
ok. hm, jeg tenkte ikke på engang at jeg kunne tatt flere tester, jeg tok en, og da den var positiv har jeg ikke tenkt på å ta fler. Jeg krysser nå uansett fingrene for deg! Når skal du ta neste blodprøve?
Sniker fra april, har dem sjekket deg for exu? Graviditet utenfor livmoren, jeg hadde det i januar og da steg ikke hcg som det skulle, hadde ikke vondt eller smerter og ultralyd viste ingen foster så da ble jeg operert der dem fant fostret i egglederen. Håper ikke du har det selvfølgelig men vet bare det gjør veldig vondt hvis det går for langt, så hadde jo vært fint med litt svar for din dellykke til
![]()
Da skal ikke jeg skremme deg, hør på legen dinUff
Nei legen nevnte ingenting om det?
Jeg reiser også bort nå og blir borte i nesten to uker, og legen sa egentlig bare at det helt sikkert var fint og jeg skulle ikke beskymre meg.
Exu er vel ekstremt sjeldent?
Da skal ikke jeg skremme deg, hør på legen dinaner ikke hvor sjeldent eller ikke det er
![]()
Ja ul hadde jo gitt deg noen svarMen tror jeg krever en UL tilbake om jeg fremdeles er gravid, dvs ingen blødninger etter enda to uker.
Exu kan vel sprekke eggledere osv om det går for langt?
Ja ul hadde jo gitt deg noen svarja den kan sprekke og det er vist ikke noe godt,min sprakk heldigvis under operasjonen
men jeg blødde som er vanlig menstruasjon, så er veldig positivt hvis du ikke har blødd
![]()

Ja kjenner til den usikkerheten.. Håper du får svar etterhvert og at det er positivtDet har ikke vært antydning til en dråpe en gang.
Mistenker vel helst MA isåfall, så mye det liksom kan være
Man skal liksom være i ekstase når testen gir kryss![]()