Jeg klør!!

HemmeligG

Forumet er livet
Herregud, jeg klør! Det klør helt ekstremt under føttene og inni hendene, jeg blir gal! Det begynte helt plutselig i går morges, og har holdt på siden. Må ringe legen i dag tror jeg bare for å høre om dette er noe jeg bør være bekymra for eller ikke. Kosta meg tre timer med søvn inatt og dette her, fikk jo ikke sove pga kløen..:(

Be om å få ta blodprøver for å sjekke leverfunksjoner og gallesyre. Mest sannsynlig er det helt ufarlig, men kløe under føtter og inni hender bør sjekkes. Helst skal prøvene tas fastende, det er ikke alle leger som er klar over det. Så kan være lurt å be om å få komme tidlig.

Ja flott at du får sjekket det opp, har lest at svangerskapskløe er under føtter og i hender, så da er det greit å vite at alt er på stell :)

Får komme inn til legen kl 14 i dag, men får vel ikke tatt blodprøver i og med at det er så seint på dagen. Får i alle fall hørt hva han mener og om det er noe som bør undersøkes nærmere.

Får komme inn til legen kl 14 i dag, men får vel ikke tatt blodprøver i og med at det er så seint på dagen. Får i alle fall hørt hva han mener og om det er noe som bør undersøkes nærmere.
Prøver som er tatt ikke-fastende gir jo uansett en indikasjon i hvert fall. Lykke til! :)

Back
Topp