Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men kommer det så tidlig? Det går sånn i bølger, og er spesielt verst på ettermiddag/kveld. Får ta en tlf til legen ila neste uke dersom det ikke gir seg.Jeg lurer på om svangerskapskløe skal kjekkes av legen? Jeg ville ringt legekontoret. Sier ikke det trenger å være noe farlig, men kan være symptom på en tilstand som må kontrolleres. Husker ikke hva det heter..
Her også, men igjen kan det plutselig være legger, hodet, armer og mage. Det kribler liksom over alt!Jeg har også forferdelig kløe, mest på ryggen! Ikke tenkt på at d kan ha med svangserskapet å gjøre, men må vell nevne det for legen
Men kommer det så tidlig? Det går sånn i bølger, og er spesielt verst på ettermiddag/kveld. Får ta en tlf til legen ila neste uke dersom det ikke gir seg.
Takk for svar! Da skal jeg ta det opp med legen dersom det blir sånn, så får jeg bite tenna sammen så lenge.Hvis man begynner å klø inni hendene og/eller under føttene så skal man ta kontakt med lege. Det er i allefall det jeg fikk vite av ei som måtte det i den forrige termingruppen jeg var i![]()
Takk for svar! Da skal jeg ta det opp med legen dersom det blir sånn, så får jeg bite tenna sammen så lenge.![]()