Jeg KLØR!! Å blir gaal!! Hjølp?!

Christina21

Betatt av forumet
Jeg klør på magen, innsiden av lår, bak knærne , overarmene, under rompa, baksiden av legger og må har det begynt på kjevebena! Bruker hvitvask, funker "sånn passe" og fikk utskrevet noe med rød trekant på som funker skikkelig dårlig, hvis den i deg hele tatt funker..! ImageUploadedByBV Forum1371711134.883763.jpg
Sånn ser jeg ut!! Dette er innsiden av lår! Noen som kjenner igjen eller vet noe? Tips? Jm mente det ikke var sv.kløe fordi jeg ikke klør på forsåle eller inni hender! Men var å tok fastende blodprøver på ahus igår.. Shit!! Det klør!! :(

Jeg klør på magen, innsiden av lår, bak knærne , overarmene, under rompa, baksiden av legger og må har det begynt på kjevebena! Bruker hvitvask, funker "sånn passe" og fikk utskrevet noe med rød trekant på som funker skikkelig dårlig, hvis den i deg hele tatt funker..! Vis vedlegget 19265
Sånn ser jeg ut!! Dette er innsiden av lår! Noen som kjenner igjen eller vet noe? Tips? Jm mente det ikke var sv.kløe fordi jeg ikke klør på forsåle eller inni hender! Men var å tok fastende blodprøver på ahus igår.. Shit!! Det klør!! :(

Glemte å si heeelee magen!! Å begynte på lørdag!

Oi...
Eurax er kløstillende, vet ikke om du kan smøre på det?

Når får du svar på prøvene du tok?

jeg ville tatt kontakt med lege for å fått en klarhet i hva det er for noe.

Oi..! Huff :-( jeg aner ikke hva det er men ser overhode ikke godt ut!! Stakkars! :-( ville nok ikke gitt meg før jeg hadde finni ut hva det var.. Kan du ikke høre om du kan ta noe allergitabletter? Skal vel ikke ta zyrtec når man er gravid, men jeg fikk en annen type på apoteket da jeg spurte. Husker ikke hva den heter da.. Jeg fikk nemlig råd om zyrtec mot elveblest, siden det er en allergisk reaksjon. Og det funka da.. Men ring hs eller lege først og spør :-)

Sånn ble jeg i forrige svangerskap, men for meg var hjelpen å lære meg å ikke klø. Da ble det bare rødprikkete som forsvant. Klødde jeg aldri så mye så jeg ut som deg. De fant aldri ut hva det var hos meg. Eurax skal man vel ikke ta når man er gravid, men du kan jo prøve hvitvask.

Utrolig salven kan funke. Jeg bruker den på alt av stikk og når jeg brenner meg og den er faktisk utrolig!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

klør meg til blods her også til tider :/ spesielt på natta. Det hjalp faktisk litt å ta et bad med masse babyolje i. Ellers har jeg dessverre ikke noe mer tips :/ Sikkert lurt å gå til legen. Bare du ikke klør i håndflatene? Det er visst et dårlig tegn ift levra tror jeg det var..

Jeg har gjort alt som dere skriver her, utenom aurax .
Legen visste ikke. Venter på svar på blodprøver ..
Uutholdelig! Og ikke klø er umenneskelig !

pattesalve kan du også forsøke å smøre deg med.. smøre vi ene guttungen med når han hadde vannkopper og de klødde..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hihi.. Vet ikke, men mannfolket lurer på oM det er åå en dyrebutikk eller noe.. Er til kuer.. :p eller hud, hender, spener og jur :p men vet flere som har brukt det på vannkopper..

Back
Topp