Jeg kjente spark på utsiden!

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
I natt, etter jeg hadde tisset. Da ble det liv i leiren. Og jeg er 150% sikker på at jeg kjente spark på utsiden :D En fantastisk følelse. Fikk så mye adrenalin i kroppen at jeg ikke fikk sove igjen :p

I natt, etter jeg hadde tisset. Da ble det liv i leiren. Og jeg er 150% sikker på at jeg kjente spark på utsiden :D En fantastisk følelse. Fikk så mye adrenalin i kroppen at jeg ikke fikk sove igjen :p
Så koselig. Hvor langt er du på vei :D? Jeg har også kjent utpå veldig svakt, 17+2 idag.

Jeg har også kjent på utsiden noen ganger. Superdeilig følelse!! Stopper selvfølgelig når pappaen vil kjenne. Minsten i magen er nok sjenert ;)

Deilig følelse :) går og venter på det jeg og :D men krabaten i magen er visst ganske rolig av seg virker det som :)

Så gøy:D
Jeg vil også kjenne. Har ikke kjent noe på innsiden heller da..

Så herlig:D med mk forran tror jeg at jeg må passere uke 20 for å kjenne på utsiden...

Tror ikke jeg heller hadde klart å sovne igjen :P så kjekt!

Så kjekt å endelig få kjenne liv! Jeg gleder meg til å kjenne litt liv jeg også :) er nok en helt spesiell følelse kan jeg tenke :Heartpink

Å! For en fantastisk følelse! Kos deg masse med sparkene!

Gleder meg til det blir vår tur. Kjente det ganske tidlig sist. Da lå morkaken på bakveggen. Har den på fremveggen denne gang, så tar nok lenger tid. Men mener jeg såvidt har begynt å kjenne noe inni magen nå da.

Heldige deg :) venter fortsatt med spenning på å føle litt liv inne i der :)

Kjente spark på utsiden for første gang i dag. Denne gangen skjer alt så tidlig! Er 16 veker akkurat!

Jeg kjente det også i kveld, 2 ganger! :D Kjempe herlig! Er 19+2 i dag ;)

Back
Topp