Jeg kjenner ingenting,bortsett fra

Jeg har vært gravid 5 ganger, og svangerskapene har vært veldig ulike. I det første svangerskapet mitt, og foreløpig det eneste som ga meg barn, hadde jeg 0 symptomer fram til uke 7-8. Jeg oppdaget da at jeg var gravid i uke 8 nettopp fordi jeg plutselig ble dårlig. Først trodde jeg det skyldes matforgiftning på sydenturen:)

Det er godt å høre :) jeg har nesten litt småpanikk for jeg kjenner ikke noe. Har hatt litt stikking nedi der,men nå er det ingenting. Kjente du ikke noe stikk heller?

Det er godt å høre :) jeg har nesten litt småpanikk for jeg kjenner ikke noe. Har hatt litt stikking nedi der,men nå er det ingenting. Kjente du ikke noe stikk heller?

Nei, det må i så fall ha vært minimalt for jeg la ikke merke til noe "unormalt" før jeg ble brått oppblåst og kvalm mellom uke 7 og 8:) Alt er nok som det skal være, men kjenner igjen følelsen av å ønske seg symptomer for å bli beroliget:)

Last edited:
Det er helt vanlig at symptomer kommer og går. :)
Bra :-) jeg har ett spm! Lille jenta mi har smitta meg med feber og vond hals. Kan jeg ta Paracet? :-( Er så usikker og må på jobb både i morgen og lørdag. Frisører får ikke så mye penger om vi ikke hobber for dem :-(

Ja, jeg gruer meg så syyykt til kvalme!
Kvalmen trenger ikkje komme da. Eg har vært gravid to ganger og aldri kvalm. Måtte ta noen fornehold da, som å sitte riktig vei på toget. Legen sa til meg i første svangerskap (uke 8) at å ta det med ro, sove mye var en forutsetning for å holde kvalmen unna videre i svangerskapet også. Er nå 5+2, har ømme pupper og gått opp en cup men ellers ingen symptomer og det skal man nok være veldig glad for :)

Bra :-) jeg har ett spm! Lille jenta mi har smitta meg med feber og vond hals. Kan jeg ta Paracet? :-( Er så usikker og må på jobb både i morgen og lørdag. Frisører får ikke så mye penger om vi ikke hobber for dem :-(
Paracet er trygt. Ibux derimot skal man holde seg unna som gravid :) God bedring!

Altsååååå,jeg etterlyser symptomer!! Føler meg ikke gravid what so ever.. Blir litt redd av det jeg :(

Altsååååå,jeg etterlyser symptomer!! Føler meg ikke gravid what so ever.. Blir litt redd av det jeg :(
Jeg tenker også slik, men vi har fått fine positive tester. Opptil flere. Så jeg tror vi må bare stole på kroppen vår, at dette kan den. Og kanskje slepper vi unna litt billigere denne gangen ang symptomer? Fra forrige svangerskap ble jeg ganske kvalm i uke 6 og i uke 8 lå jeg rett ut med det. Nå er jo jeg 5+6 i forhold til termin appen gir meg. Så får bare velge å tro at vi får være heldige!

Paracet er trygt. Ibux derimot skal man holde seg unna som gravid :) God bedring!
Da lurer jeg nok i meg en i løpet av dagen. Ble lite søvn i natt også da jenta vår våknet med full feber å gråt i ganske mange gangen i løpe av natten :-( stakkars.. Så kjenner jo både jeg og mannen på det også, ikke noe kjekt dette her med sykdom.

Jeg tenker også slik, men vi har fått fine positive tester. Opptil flere. Så jeg tror vi må bare stole på kroppen vår, at dette kan den. Og kanskje slepper vi unna litt billigere denne gangen ang symptomer? Fra forrige svangerskap ble jeg ganske kvalm i uke 6 og i uke 8 lå jeg rett ut med det. Nå er jo jeg 5+6 i forhold til termin appen gir meg. Så får bare velge å tro at vi får være heldige!

Jeg vet du har så rett,men tenker også på sist jeg var gravid. Da kjente jeg stikking og murring hele tiden,nå er det nada... Blir så redd at det ikke gror. Men nå skal jeg til legen 9.30 så da blir det nok bedre ❤️

Er 4+6 i dag og har ingen symptomer bortsett fra uteblitt mens og positive tester.

Jeg vet du har så rett,men tenker også på sist jeg var gravid. Da kjente jeg stikking og murring hele tiden,nå er det nada... Blir så redd at det ikke gror. Men nå skal jeg til legen 9.30 så da blir det nok bedre ❤️
Så sant! Ja, jeg tenker det samme selv. Men har en mann som forteller meg at jeg tenker så altfor mye å skal analysere alt med kroppen min! Så jeg prøver bare å tenke at det må være normalt for meg denne gangen :-|

Wææ, hva skjer med at det kjennes ut som spark inni magen, noen muskler som hopper litt antagelig. Noen som har opplevd?

Wææ, hva skjer med at det kjennes ut som spark inni magen, noen muskler som hopper litt antagelig. Noen som har opplevd?
Har hatt det mange ganger siden sist jeg var gravid. Kjennes ut som leamus. Ble så paff første gangen det skjedde for visste det ikke var noen baby inni der ;)

Back
Topp