Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to!! Sist hadde jeg også så sykt ømme pupper, det var faktisk utelukkende av den grunn at jeg tok en test. Nå bare kjenner jeg ingenting, unntatt at jeg som regel må opp på do om natten. Så det er nok en grunn til at jeg ikke har troen helt..
Jeg hadde og sinnsykt ømme pupper sist, men kjenner ingenting nå. Tipper de er blitt herda etter ammingenJeg kjente ingen symptomer før for et par dager siden da kvalmen kom snikende.. Er 6+1 i dag. Sist kom ikke kvalmen før rundt uke 7.
Ja, jeg begynte å bli litt stressa før kvalmen kom! Og i morges følte jeg meg litt bedre og ble litt stressa av det ogsåSå deilig å høre det. Uvant å ikke ha noe tegn på at det er noe der![]()
Jeg TROR jeg er 4+5, men er ikke helt sikkerOjhåper det er like positivt å ikke kjenne noe
langt er du?
Jeg TROR jeg er 4+5, men er ikke helt sikkerdu da?
Hei, Jeg er i uke 5 (4 + 1), og har termin rundt 14. mai (ifølge appen min). Men jeg har absolutt ingen symptomer, ikke kvalm eller noe...
Jeg heller kjenner ikke noe spesielt denne gangen. Uten om at brystene er litt ømme. Verre på kvelden. Tregere mage også. Men ingen kvalme så langt. Det slet jeg med sist, men kom inne før i uke 7-8 og jeg var sykmeldt for det hele tiden etterpå og bekken plaget. Jeg kjenner det en liten smule nå i bekkenet, men kan også være litt likt med mens smerter.
Blir litt urolig når jeg ikke føler meg skikkelig gravid jeg. Bekymringer hele veien![]()
Det er jeg enig i. Siste ukene har jeg sovnet veldig fort og godt. Så det må vel være noe i det når jeg legger meg rundt 2200-30 Hehe. Men jeg regner med om det går rette veien, så vil det merkes mer og mer etterhvert. Kvalmen kom som sagt ikke før litt senere for min del i første svangerskap.Jeg syns det er veldig rart å ikke kjenne seg gravid. Men sovner jo fort på kvelden og er veldig hard i magen,dette er ikke likt meg så det må jo være symptom også.
Ja, jeg gruer meg så syyykt til kvalme!Kos dere så lenge det varer. Jeg er 6+2 nå, og kvalmen kommer snikendedet er så blæææææ...