Jeg kjenner ingenting,bortsett fra

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
korsryggen. Sist hadde jeg ømme bryst og murring. Nå har jeg bare vondt i korsryggen og det stikker i hoftene. Blir ærlig litt bekymret,siden jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt.
Verken kvalm,ømme pupper.. Ingenting.

Da er vi to!! Sist hadde jeg også så sykt ømme pupper, det var faktisk utelukkende av den grunn at jeg tok en test. Nå bare kjenner jeg ingenting, unntatt at jeg som regel må opp på do om natten. Så det er nok en grunn til at jeg ikke har troen helt..

Da er vi to!! Sist hadde jeg også så sykt ømme pupper, det var faktisk utelukkende av den grunn at jeg tok en test. Nå bare kjenner jeg ingenting, unntatt at jeg som regel må opp på do om natten. Så det er nok en grunn til at jeg ikke har troen helt..

Oj :o håper det er like positivt å ikke kjenne noe ❤️langt er du?

Jeg hadde og sinnsykt ømme pupper sist, men kjenner ingenting nå. Tipper de er blitt herda etter ammingen ;) Jeg kjente ingen symptomer før for et par dager siden da kvalmen kom snikende.. Er 6+1 i dag. Sist kom ikke kvalmen før rundt uke 7.

Jeg hadde og sinnsykt ømme pupper sist, men kjenner ingenting nå. Tipper de er blitt herda etter ammingen ;) Jeg kjente ingen symptomer før for et par dager siden da kvalmen kom snikende.. Er 6+1 i dag. Sist kom ikke kvalmen før rundt uke 7.

Så deilig å høre det. Uvant å ikke ha noe tegn på at det er noe der :)

Så deilig å høre det. Uvant å ikke ha noe tegn på at det er noe der :)
Ja, jeg begynte å bli litt stressa før kvalmen kom! Og i morges følte jeg meg litt bedre og ble litt stressa av det også :p Men det varte bare til frokost ;)

Jeg tror jeg var 7-8 uker på vei før jeg kjente noe kvalme sist gang. Akkurat dét symptom trenger jeg ikke å få, men det er vel ikke noen vei utenom hvis alt er som det skal med spiren. :angelic:

Hei, Jeg er i uke 5 (4 + 1), og har termin rundt 14. mai (ifølge appen min). Men jeg har absolutt ingen symptomer, ikke kvalm eller noe...

Jeg heller kjenner ikke noe spesielt denne gangen. Uten om at brystene er litt ømme. Verre på kvelden. Tregere mage også. Men ingen kvalme så langt. Det slet jeg med sist, men kom inne før i uke 7-8 og jeg var sykmeldt for det hele tiden etterpå og bekken plaget. Jeg kjenner det en liten smule nå i bekkenet, men kan også være litt likt med mens smerter.

Blir litt urolig når jeg ikke føler meg skikkelig gravid jeg. Bekymringer hele veien :-)

Jeg heller kjenner ikke noe spesielt denne gangen. Uten om at brystene er litt ømme. Verre på kvelden. Tregere mage også. Men ingen kvalme så langt. Det slet jeg med sist, men kom inne før i uke 7-8 og jeg var sykmeldt for det hele tiden etterpå og bekken plaget. Jeg kjenner det en liten smule nå i bekkenet, men kan også være litt likt med mens smerter.

Blir litt urolig når jeg ikke føler meg skikkelig gravid jeg. Bekymringer hele veien :-)

Jeg syns det er veldig rart å ikke kjenne seg gravid. Men sovner jo fort på kvelden og er veldig hard i magen,dette er ikke likt meg så det må jo være symptom også.

Jeg er så varm om morgenene nå, lurer veldig på om det er graviditetens "skyld"...

Har dere hørt den podkasten til redaktøren i Foreldre og Barn, Mari Midtstigen? Der snakker hun om at hun ikke har noe særlig symptomer i starten, men at det er helt vanlig :)

Har inntrykk av at alt er vanlig :) Så bare ta det heeeelt med ro og nyt det å ha ingen symptomer per nå - for de blir å komme ;)

Jeg syns det er veldig rart å ikke kjenne seg gravid. Men sovner jo fort på kvelden og er veldig hard i magen,dette er ikke likt meg så det må jo være symptom også.
Det er jeg enig i. Siste ukene har jeg sovnet veldig fort og godt. Så det må vel være noe i det når jeg legger meg rundt 2200-30 Hehe. Men jeg regner med om det går rette veien, så vil det merkes mer og mer etterhvert. Kvalmen kom som sagt ikke før litt senere for min del i første svangerskap.

Jeg har vært gravid 5 ganger, og svangerskapene har vært veldig ulike. I det første svangerskapet mitt, og foreløpig det eneste som ga meg barn, hadde jeg 0 symptomer fram til uke 7-8. Jeg oppdaget da at jeg var gravid i uke 8 nettopp fordi jeg plutselig ble dårlig. Først trodde jeg det skyldes matforgiftning på sydenturen:)

Back
Topp