Trillemor82
Forumet er livet
aldri kjedet meg sååå mye.. så det har endt med en hel haug med nettshopping i diverse scrappebutikker.. herregud liksom.. m er ute på green day.. og jeg sitter her.. [8D][8D] underhold meg!![:)][:D][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Jmamma*
Kjeder meg også akkurat nå[8D] Pappa slukna i stolen foran tv'en, og mannen min har jobba siden halv 5 i morges. Hm, det tar på å ha ferie[;)] Sitter og venter på at han skal komme inn, men han blir visst ikke ferdig med det første. Så, det spørs om jeg tar kvelden snart.
Kjekt med nettbutikker[:D]
ORIGINAL: *Jmamma*
ORIGINAL: Trillemor82
ja.. jeg vet!! tror jeg klarte å svi av 3000 eller noe jeg.. såååå det må jeg skjule for morten.. haha[8D][:D] men tenk.. såååå mye kjedet jeg meg.. stakkars meg[8D]
Hehe, såpass[:D] du får skylde på at han ikke er hjemme så du kjeder deg[;)]
ORIGINAL: lenemor
Noen ganger er jeg glad for at gubben jobber i bank - for han har full oversikt over mine kontoer og jeg kan derfor ikke gå helt berserk på netthandel [:D]
Jeg har forresten handlet litt jeg også, for jeg har kjøpt tåteflasker og dåpskjole på nett de siste dagene [:)]