jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!!

Trillemor82

Forumet er livet
aldri kjedet meg sååå mye.. så det har endt med en hel haug med nettshopping i diverse scrappebutikker.. herregud liksom.. m er ute på green day.. og jeg sitter her.. [8D][8D] underhold meg!![:)][:D][8D]

ja.. jeg vet!! tror jeg klarte å svi av 3000 eller noe jeg.. såååå det må jeg skjule for morten.. haha[8D][:D] men tenk.. såååå mye kjedet jeg meg.. stakkars meg[8D]

ORIGINAL: *Jmamma*

Kjeder meg også akkurat nå[8D] Pappa slukna i stolen foran tv'en, og mannen min har jobba siden halv 5 i morges. Hm, det tar på å ha ferie[;)] Sitter og venter på at han skal komme inn, men han blir visst ikke ferdig med det første. Så, det spørs om jeg tar kvelden snart.

Kjekt med nettbutikker[:D]

hehe.. ja.. det tar på å ha ferie.. da har han jammen jobba lenge!![8D][:D]

ORIGINAL: *Jmamma*

ORIGINAL: Trillemor82

ja.. jeg vet!! tror jeg klarte å svi av 3000 eller noe jeg.. såååå det må jeg skjule for morten.. haha[8D][:D] men tenk.. såååå mye kjedet jeg meg.. stakkars meg[8D]

Hehe, såpass[:D] du får skylde på at han ikke er hjemme så du kjeder deg[;)]

tror heller jeg skal satse på "det han ikke vet det har han ikke vondt av" (han er desverre økonom[&:][8D])

Noen ganger er jeg glad for at gubben jobber i bank - for han har full oversikt over mine kontoer og jeg kan derfor ikke gå helt berserk på netthandel [:D]

Jeg har forresten handlet litt jeg også, for jeg har kjøpt tåteflasker og dåpskjole på nett de siste dagene [:)]

ORIGINAL: lenemor

Noen ganger er jeg glad for at gubben jobber i bank - for han har full oversikt over mine kontoer og jeg kan derfor ikke gå helt berserk på netthandel [:D]

Jeg har forresten handlet litt jeg også, for jeg har kjøpt tåteflasker og dåpskjole på nett de siste dagene [:)]

hehe.. noen ganger skulle jeg ønske m også gjorde det.. [8D] men akkurat i dag er jeg glad han ikke gjør det.. [8D]

råsa: han merker at jeg shopper.... men ikke for hvor mye.. [8|][8D]

Åhh scrapping ja! DET er jammen meg lenge siden![:D]

Back
Topp