Jeg kjeeeeeeeeder meg...

Cile_mor

Glad i forumet
Har sikkert en million ting som må gjøres, men sitter her å kjeder meg...
Gubben ser på Mythbusters og jeg sitter her å leter etter innlegg å skrive på...[8|] Han må nesten få se på Mythbusters fordi det er det eneste programmet han følger med på...Jeg har visst en tendens å okkupere tv'n ellers i uka...[8|][8D]
Martin har sovet i nesten to timer, flinke gutten til mamman sin[;)]

Hva bedriver dere denne søndags kvelden med da jenter??

VesleS: Hvis jeg ikke tar helt feil så heter både mennene og barna våre det samme.... arti... (tror jeg har lest det en plass[8|])
Nå har jeg koblet opp mannens nye mobli (han gidda ikke å gjøre det selv...) og sitter igjen her å lurer på hva jeg skal finne på nå.
Det er som du sier godt å kjede seg, men bare til en viss grad...
Tror jeg må inn å finne litt tetris jeg, det er noe jeg kan bli fort hekta på[8D]

Jeg og kjeeeeeder meg!
Og da begynner jeg å  gruble på  alt mulig, som du ser i den siste tråden jeg laget..

Bendik la seg kl 19 i dag, etter at jeg hadde holdt han våken i en og en halv time. Han ville nemlig sove kl 1730 i dag.. Så skal bli spennende å se når han våkner i moregn. Sovner jo vanligvis mellom1930 og 21.

Sambo kom hjem litt over 19 etter å ha jobbet 12timers skift på jobb. Kl. 1930 sov han som en stein, så nå sitter jeg her alene da..

Back
Topp