Jeg kan vist flytte inn på helsestasjonen..

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Jeg innser plutselig hva vi har gjort når vi har fått tre barn med omtrent akkurat to år mellom. Vi har sørget for å få lillesøster på et tidspunkt som gjør at vi snart kan begynne å bo på helsestasjonen. For nå renner det inn med innkallinger. 6 ukers kontroll til henne, til meg, barselgruppe, 2 års kontroll, 4årskontroll, og alle de andre kontrollene som kommer. I tillegg fikk vi ikke både lege og helsesøster på samme dag til 4 åringen, så han må dit to ganger. Plutselig er kalenderen min full av avtaler på helsestasjonen. Flere som har det sånn?

Jeg innser plutselig hva vi har gjort når vi har fått tre barn med omtrent akkurat to år mellom. Vi har sørget for å få lillesøster på et tidspunkt som gjør at vi snart kan begynne å bo på helsestasjonen. For nå renner det inn med innkallinger. 6 ukers kontroll til henne, til meg, barselgruppe, 2 års kontroll, 4årskontroll, og alle de andre kontrollene som kommer. I tillegg fikk vi ikke både lege og helsesøster på samme dag til 4 åringen, så han må dit to ganger. Plutselig er kalenderen min full av avtaler på helsestasjonen. Flere som har det sånn?
Oj ja det hørtes heltisk ut :P Her blir han ikke 4 før i september ;) men er ikke legen og helsesøster samtidig på kontrollene hos helsestasjonen hos dere ? Altså at de går inn te helsesøsteren måler og veier og sånn deretter legen ? Sånn er det her vertfall :P

Oj ja det hørtes heltisk ut :p Her blir han ikke 4 før i september ;) men er ikke legen og helsesøster samtidig på kontrollene hos helsestasjonen hos dere ? Altså at de går inn te helsesøsteren måler og veier og sånn deretter legen ? Sånn er det her vertfall :p
Vanligvis er det på samme dag hos lege og helsesøster her også. Men så er de litt på etterskudd, og da deler de det opp for at de skal slippe å bli nærmere fem før de får kontrollen. Vi har fått time til helsesøster på en dag som det ikke er lege der.

Back
Topp