Jeg kan slappe aaaaav...

Drømmeren skrev:
Så bra
Den satt som ett skudd også eller?

Absolutt! Vi strammet den ikke helt, det gad vi ikke siden jeg bare prøvde den, men den va perfekt! skal se etter et korsett med litt stivere spiler tenker jeg, til å ha under

Frk.Cupcake skrev:
Bilde? :) Hvor kjøpte du kjolen? :)

jkdress.com:) mannen min er på BV sånn sporadisk, så tar ikke sjansen på bilde her inne:P

Bouncing buttplug skrev:

Drømmeren skrev:
Så bra

Absolutt! Vi strammet den ikke helt, det gad vi ikke siden jeg bare prøvde den, men den va perfekt! skal se etter et korsett med litt stivere spiler tenker jeg, til å ha under

Så godt å høre... tipper det var deilig å få bekrefta det nå da

Drømmeren skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Drømmeren skrev:
Så bra

Så godt å høre... tipper det var deilig å få bekrefta det nå da

Ja, jeg senket skuldrene litt da altså! Den lignet egentlig IKKE på bildet jeg bestilte fra, og stoffet var ikke den blanke, tunge satengen, men like fullt en nyyydeli kjole, og jeg ble litt prinsesse. hadde ikke mye yst til å ta den av igjen..

Og så var det VELDIG godt at jeg bestilte 10 cm ekstra lengde i forhold til hvor høy jeg er, for den kunne IKKE vært kortere, og jeg må legge vekk mitt opprinnelige skovalg, og velge meg noen flate i stedet. Men det gjør ikkeno, for da får mannen være høyest, og det er jo flott??;)

hvor kjøpte du?
venter på kjole fra jkdress jeg nå, gleder meeeeeg!!!

OH RLY? skrev:
hvor kjøpte du?
venter på kjole fra jkdress jeg nå, gleder meeeeeg!!!

jkdress, kjempefornøyd! Var natulig nok ikke lik den på bildet, men laaaangt over mine forventninger, sydd med kjempekvalitet, og Vakkeeeeheheheheeer!

væææh, angst! Jeg har lagt med bilder og presisert hva jeg skal ha veldig, har en stilren kjole uten mye styr med så blir overrasket hvis den er veldig anderledes. Hvordan er den å snøre sammen da, holder den inn potensielle smultringer? Så på bildet av deg og du var kjempefin, du har ikke så mye smultringer akkurat så du kan ikke svare på det ser jeg for meg, hihi! 

Yey er glad på dine veiene

ENDELIG <3

Og den var hel fantasisk nydelig

Back
Topp