Jeg kan seeeeeee

Olive76

Forumet er livet
Deter helt fantastisk. Igår hadde jeg rundt -7. nå ser jeg så bra at jeg nesten er langsynet. Og jeg ser ikke ut som en flue mer. Bare når jeg skal sove. Tror jeg må gjemme beskyttelsesbrillene hvis ungene en gang vil være flue til fastelavn....

Det ble veldig dyrt. 44000. Måtte ha den mest avanserte metode da mine hornhinner ikke var specielt tykke. Så det skulle helst bli bra på første forsøk, da det ikke er så mye mer hornhinne å ta av. Men da synet allerede er så godt som 100% satser vi på at arvev ikke gir annet enn ubetydelig minus når det har stabilisert seg.

Var dopet med valium under inngrepet. Var ikke videre behagelig. Og det luktet brent kjøtt når laseren jobbet. Men det var alt i alt til å holde ut.

Er så langt veldig fornøyd, selv om det var dyrt!

Så bra at resultatet ble så bra og så fort[:D]

Så fint at det gikk så bra [;)] [:)]

Så bra!!! Har veldig lyst å gjøre det selv, har minus 8 på begge øynene. Er vel bare til å spare[8D]...

ORIGINAL: lenemor

Så bra å høre at det gikk bra[:)]

Grattis med nytt syn! Det må være topp! Og pengene spares inn i løpet av noen år når man tenker på briller som måtte ha vært byttet osv...

Kos deg med klarsynet[:D]

Det må være så ufattelig deilig å få fikset synet sånn - håper virkelig du får perfekt syn når du er ferdig restituert nå. Gratulerer!!

Så flott at det ble vellykket - men til en så stiv pris så bør det nesten det også. Tipper at det føles verdt hver krone for det det[;)][:)]

Så bra!

ORIGINAL: oslojente1980

Så bra at resultatet ble så bra og så fort[:D]

Så bra[:D][:D][:D] Grattis med nytt syn[;)]

Back
Topp