Jeg kan ikke være den eneste..

Sjekker papiret spesielt etter flere drømmer om blod :sorry: men da takker jeg for at det ikke er jeg som er sanndrømt :woot:

.. som er nervøs hver gang jeg går på do? Er så redd for at det skal være blod på papiret når jeg tørker meg :oops:
Føler jeg holder pusten mens jeg tørker meg, for så å nistirre på papiret (kun etter å ha tisset såklart :hilarious:) og puste lettet ut når det ikke er noe der :rolleyes:

Hver dag, hver gang.... :nailbiting:

Den siste uken+, har jeg hatt blod på papiret omtrent hver dag. Det er dog VELDIG ikke-friskt blod.

Livet med SCH, gitt :/ Hadde vært veldig hyggelig om hematomet forsvant innen neste UL.

Den siste uken+, har jeg hatt blod på papiret omtrent hver dag. Det er dog VELDIG ikke-friskt blod.

Livet med SCH, gitt :/ Hadde vært veldig hyggelig om hematomet forsvant innen neste UL.
Har du fått time til neste UL nå? :)

Akkurat det samme her. Hver gang jeg føler jeg er litt fuktig der nede så tenker jeg, det var det. Nå starter spontanaborten. Eller når jeg er på do så venter jeg ett par sekunder før jeg tørr å se ned. Har heldigvis ikke blødd noe ennå, men har MA, spontanabort og foster som ikke ville overlevd som legene anbefalte å ta abort bak meg. Så går bare å venter på det verste, selvom jeg prøver så godt jeg kan å tenke positivt. Men det er så lett for hodet mitt å gå rett i krise. Slitsomt.

Back
Topp