Jeg kan ikke være den eneste..

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
.. som er nervøs hver gang jeg går på do? Er så redd for at det skal være blod på papiret når jeg tørker meg :oops:
Føler jeg holder pusten mens jeg tørker meg, for så å nistirre på papiret (kun etter å ha tisset såklart :hilarious:) og puste lettet ut når det ikke er noe der :rolleyes:

Hver gang, hver dag :p men samtidig stresser jeg ikke sånn som jeg gjorde forrige svangerskap :) 2 SA og en sønn bak meg, så vet jo at det kan gå bra :D

Vi er ihvertfall to stykker i den gruppen :laughing002
8 uker nå og fremdeles like nervøs....

Hver gang, hver dag :p men samtidig stresser jeg ikke sånn som jeg gjorde forrige svangerskap :) 2 SA og en sønn bak meg, så vet jo at det kan gå bra :D
Godt å høre at jeg ikke er alene :joyful:
Jeg har bare 1 SA bak meg, og to sønner, men er nervøs likevel :rolleyes:
Vi er ihvertfall to stykker i den gruppen :laughing002
8 uker nå og fremdeles like nervøs....
Bra at jeg ikke er alene :joyful: Tror nok det er ganske normalt å være nervøs for slikt :happy:

Ja. Jeg har 3 vellykkete svangrskap bak meg, testet positivt i dag og har allerede begynt å sjekke. Vet at det ikke stopper før jeg kjenner liv. Og da blir jeg redd for lite liv igjen

Er nervøs for å tørke meg å plutselig skal være blod.. og når jeg kjenner det renner, at det skal være blod og ikke utflod:oops:

Ja. Jeg har 3 vellykkete svangrskap bak meg, testet positivt i dag og har allerede begynt å sjekke. Vet at det ikke stopper før jeg kjenner liv. Og da blir jeg redd for lite liv igjen
Kjenner igjen den følelsen, er rimelig sikker på at jeg kommer til å ha det på samme måten :)

Blir noen ekstra turer på do i løpet av dagen, bare for å sjekke her :oops:

Ja, gjør det:oops: Føler meg dog mer rolig denne gang, enn forrige(mistet forrige gang).

Ja, men jeg har hatt blødninger og, så jeg føler det er litt.. berettiget angst.
Første gangen jeg oppdaget blod i truseinnlegget, så kjente jeg at det rant av meg; så det var egentlig ikke et SÅ sjokk, selv om det var utrolig uønsket.

Jeg har hatt to vellykkede svangerskap. I dette svangerskapet har jeg hatt blødninger i uke 5 og uke 6. HCG økte i løpet av uke 5 og 6 og fastlegen konkluderte med at alt var bra. Er fortsatt nervøs hver gang jeg går på do. Er 7+5 i dag, og har bestilt UL i morgen, klarer ikke å slappe helt av før jeg ser et bankende hjerte....

Jeg har hatt to vellykkede svangerskap. I dette svangerskapet har jeg hatt blødninger i uke 5 og uke 6. HCG økte i løpet av uke 5 og 6 og fastlegen konkluderte med at alt var bra. Er fortsatt nervøs hver gang jeg går på do. Er 7+5 i dag, og har bestilt UL i morgen, klarer ikke å slappe helt av før jeg ser et bankende hjerte....

Skjønner deg SÅ godt ♥️♥️ fikk du ikke UL etter blødningene??
Jeg blødde i uke 5 og uke 6 (denne uken), og fikk UL ganske raskt etter. Fått påvist hjerteblink, men skal også på ny UL om ei uke når jeg er 7+5, og jeg er likevel kjempenervøs for den.. (tenk om..!)
Forstår ikke hvordan du har greid deg så lenge som til nå O.o !

Håper du får gode nyheter i morgen og alt er bare bra ♥️♥️

Skjønner dere så godt alle sammen. Jeg er livredd for at det ikke skal gå veien nå som jeg endelig har blitt gravid. Tidligere handlet alt om å bli gravid. Nå som jeg har kommet over det hinderet, kretser alle tanker rundt om det kommer til å gå bra eller ikke. Kjenner etter hele tiden om jeg føler meg gravid eller ikke, og jeg blir redd hver gang jeg kjenner noe som ligner på mensen. Alle do-turer har gått bra til nå (altså ikke blod). Jeg ser fram tIl TUL om knappe to uker, for jeg trenger bekreftelse på at alt er ok med frøet før jeg kan slappe av :nailbiting:

Skjønner dere så godt alle sammen. Jeg er livredd for at det ikke skal gå veien nå som jeg endelig har blitt gravid. Tidligere handlet alt om å bli gravid. Nå som jeg har kommet over det hinderet, kretser alle tanker rundt om det kommer til å gå bra eller ikke. Kjenner etter hele tiden om jeg føler meg gravid eller ikke, og jeg blir redd hver gang jeg kjenner noe som ligner på mensen. Alle do-turer har gått bra til nå (altså ikke blod). Jeg ser fram tIl TUL om knappe to uker, for jeg trenger bekreftelse på at alt er ok med frøet før jeg kan slappe av :nailbiting:

I de aller fleste tilfeller går det bra! ♥️
Men vet alt om å være nervøs. Forrige svangerskap hadde jeg ikke smerter eller blødninger - men prøvde lenge å bli gravid, og ble veldig besatt av tanken. Så da det endelig klaffet, gikk jeg med regelrett angst hele svangerskapet for at noe skulle være galt. ><
Håper du greier roe nervene etter TUL ♥️

I de aller fleste tilfeller går det bra! ♥️
Men vet alt om å være nervøs. Forrige svangerskap hadde jeg ikke smerter eller blødninger - men prøvde lenge å bli gravid, og ble veldig besatt av tanken. Så da det endelig klaffet, gikk jeg med regelrett angst hele svangerskapet for at noe skulle være galt. ><
Håper du greier roe nervene etter TUL ♥️
Takk for det ❤️ Føler at hvis jeg får se et bankende hjerte på TUL :smiley-angelic001, så har jeg kommet over et hinder til og kan se fram mot neste milepæl :rolleyes:

Takk for det ❤️ Føler at hvis jeg får se et bankende hjerte på TUL :smiley-angelic001, så har jeg kommet over et hinder til og kan se fram mot neste milepæl :rolleyes:

Blir nok hjertebank, skal du se ♥️♥️ Ligger nok ei fin lita spire der inne ♥️

Jeg kjenner jeg har blitt roligere nå, var verst i starten. Først var jeg litt symptomrytter, men det er liksom avtatt litt da. Jeg tenker at skulle jeg være uheldig så er det veldig trist, men det er på samme tid godt å vite at naturen klarer å fikse opp også :rolleyes: Det er jo en veldig surrealistisk periode nå, har aldri vært gravid før (så har heller ikke hatt noe SA), så jeg er jo litt drømmende om fremtiden. Men jeg har bestilt meg TUL til 7+4 tror jeg det var, og det syns jeg er veldig beroligende :smug: Det sjø bli godt å få bekreftet en huleboer der i magehuset, helst med et blinkende hjerte:Heartred

Skjønner deg SÅ godt ♥️♥️ fikk du ikke UL etter blødningene??
Jeg blødde i uke 5 og uke 6 (denne uken), og fikk UL ganske raskt etter. Fått påvist hjerteblink, men skal også på ny UL om ei uke når jeg er 7+5, og jeg er likevel kjempenervøs for den.. (tenk om..!)
Forstår ikke hvordan du har greid deg så lenge som til nå o_O !

Håper du får gode nyheter i morgen og alt er bare bra ♥️♥️
Jeg fikk ikke henvisning til ul av legen. Jeg hadde ikke smerter når jeg blødde, og HCG steg slik den skulle. Det beroliget meg litt, men bestilte tidlig ultralyd for å se at alt var i orden. Vi var på ultralyden i dag, og fikk se en liten krabat med et blinkende hjerte :love7 så nå kan jeg slappe av;););):Heartbigred Forstå at du er nervøs, men som oftest går det bra, og du har jo fått påvist hjerteblink. Vi skal klare dette sammen til termin :love7

Jeg fikk ikke henvisning til ul av legen. Jeg hadde ikke smerter når jeg blødde, og HCG steg slik den skulle. Det beroliget meg litt, men bestilte tidlig ultralyd for å se at alt var i orden. Vi var på ultralyden i dag, og fikk se en liten krabat med et blinkende hjerte :love7 så nå kan jeg slappe av;););):Heartbigred Forstå at du er nervøs, men som oftest går det bra, og du har jo fått påvist hjerteblink. Vi skal klare dette sammen til termin :love7

Så rart de praktiserer forskjellig.. Jeg ble jo henvist inn for UL to ganger pga blødningene mine. Og fikk time dagen etter begge gangene; følte jo det var så deilig å bli tatt på alvor. Men så begrunnet jeg det med medisinene jeg går på og - jeg må jo vite, sånn at jeg evt kan slutte på medisiner f.eks.
Men kan være de bare synes jeg var hysterisk, og ville bare ha meg unnagjort :P
Den kunne jeg forstått i alle fall! :P
Nå må det hyre til høsten ♥️♥️♥️

samme her. hadde ma 2019 blødde da uke 5 men ikke gjort d nå så holder meg positiv. meeen ja følger med

Back
Topp