Jeg innså plutselig...

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
...at bhene mine var blitt altfor små! Snakker om å være treg i oppfattelsen.:eek:
Så idag kom jeg meg på butikken og fikk handlet inn passelige bher, større trøyer, gravid thights og gravid dongeri. Dongeribuksen var bare rålekker!:love017 Godt det finnes litt freshe mammaklær.

Jeg trengte virkelig dette. Nå skjønner jeg jo at jeg har gått med altfor smått tøy i flere uker!:p

Har dere handlet større størrelser og mammaklær?

Har bestilt noen mammajeans fra zalando. Er kun 1 butikk som fører mammaklær her i byen, er ikke aktuelt å betale 800,- for en tøybukse liksom :p
Håper de kommer snart, blir så forferdelig kvalm når buksene klemmer på magen. Også kan jeg ikke gå i kosebuksa hele tiden. Hehe ;)

Mine passer nesten heller ikke, men går bare med sportsbh nå for orker ikke at det strammer. Har kjøpt et par mammabukser og noen lange gravidgensere som jeg bruker sammen med tights, for har ikke sjans til å få kneppet igjen de vanlige buksene. Har kjøpt et par gravidtruser også, for begynner å bli trangt over magen der og :)

Har bestilt noen mammajeans fra zalando. Er kun 1 butikk som fører mammaklær her i byen, er ikke aktuelt å betale 800,- for en tøybukse liksom :p
Håper de kommer snart, blir så forferdelig kvalm når buksene klemmer på magen. Også kan jeg ikke gå i kosebuksa hele tiden. Hehe ;)
Jeg har jo ikke kunne hatt dongeri på siden uke 6 kanskje, så det var deilig å få ei skikkelig bukse på igjen! Som du sier, kan jo ikke gå i typiske kosebukser hele tiden!:)

Hehe ja :) måtte ha nye bher ganske tidlig :p å må nok ha noen til :)bukser er endten store joggebukser eller mamma thigts :p hehe klarer ikke press på magen p i tilleg har den vokst nå så tror ikke det er håpe for de vanlige buksene mine :p tørr ikke prøve engang :p

Hvor handlet du da?
Har noe fra før, og kjøpt meg en mammabukse til.
Puppene er seg selv lik her. Ammer guttungen noe enda, så sikkert derfor...

Jeg har jo ikke kunne hatt dongeri på siden uke 6 kanskje, så det var deilig å få ei skikkelig bukse på igjen! Som du sier, kan jo ikke gå i typiske kosebukser hele tiden!:)
Kan ikke det nei ;)
Må nok ha nye bher snart å, de er jo blitt gigantiske :p

Jeg har enda sluppet å kjøpe nye bher. For jeg hadde veldig store før, gikk ned 3 str der når jeg gikk ned 10 kg.. men nå er de kommet tilbake igjen da ;)
Men tenker nok jeg må kjøpe meg noen mammabukser snart.. ☺

Absolutt!:) stretch dongerien jeg kjøpte nå kostet bare 249.-!
Genial pris. Ei venninne som er gravid nå hadde noen veldig fine(husker ikke merke), men gitt nesten 1300 sa hun...skjer ikke litt engang at jeg gidder det altså!! Skulle jeg hele tiden gått gravid og fått unger ja, men ikke ellers:P

Kjøpte fine gravideklær på h&m:) store bh hadde jeg fra før etter vektnedgang.

Back
Topp