Rita1994
Forelsket i forumet
Jeg er så sint at jeg holder på å sprekke! Nå har det gått rimelig greit med barnefar en periode. Han har hatt henne 3-5 timer to ganger i uka (lørdag og søndag). Han har byttet bleie på henne og gitt henne mat når han har henne. Helt til de to siste samværene. Han hadde henne 4 timer idag, og 5 timer forrige søndag. Jeg hadde som vanlig pakket med måltidene hennes (lunsj 13.00 og middag 16.00). Når han leverte henne spurte jeg når hun hadde fått mat. Da svarte han at han ga henne middag kl 15.00 siden hun var så sur. Så spurte jeg når hun fikk lunsj. Den hadde hun IKKE fått! "Leita overalt men kunne ikke finne den." var begrunnelsen. Ikke gadd han ringe meg og spør hvor fruktmosen lå og ikke gadd han gi henne flaska med melk. Matpakken til Elida er alltid pakket likt (se bilde). Der er det en boks med mme-pulver, middagsglass, fruktmos, to baby-skjeier, og måleskjei til mme. Flaskene ligger alltid i sidelommene på stelleveska med kokt og avkjølt vann. Men han "fant den ikke". Jeg er så sinna at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre meg hen! Forrige samvær droppa han å gi henne middagen! Og så klager han på at hun er "sur og sutrete". Jenta er jo skrubbsulten! Hva kan jeg gjøre med den fyren? Det tok rett rundt 4 måneder før han skjønte at jeg mente alvor med bleieskift (han droppa det ved hvert samvær), og etter det gikk det fint. Nå krøller det seg til med maten. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre.. han skal ha henne 5 timer i morgen, og jeg kjenner jeg virkelig gruer meg etter de to siste samværene..
Prinsesse Elida 17.11.2013 ♥
Prinsesse Elida 17.11.2013 ♥