JEG HOLDER PÅ Å BLI GAL!!!

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ikke nok med at jeg klør på utslettet på mage og lår etter fragmin sprøyter men det klør sånn på hender, håndflaten å føtter å. Jeg holder på å bli GAL!!!!! Er det noen tips mot kløe? Bruker antihistsminer og xylocaingel

Klør som f.... Over hele kroppen selv... Blir gal!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

På magen å lår er det allergisk reaksjon . Men på føtter hender å bryst er det ikke det. Begynner å lure på om jeg har fått sånn svangerskapsrelatert kløe. Har kjøpt apobase rød å aderma spray som hjelper litt innimellom
Jeg snakket med ei venninne her om dagen som har hatt svangerskapskløe i to svangerskap, hun anbefaler å gå til legen så fort du mistenker det, for det finnes noe man kan ta mot kløen.

Jeg tror faktisk det er det. Skal på kontroll om 3 uker men må gå før. Sliter jo med allergisk reaksjon og utslett ift det. T

Etter en forferdelig natt bærer det til legen kl 12.45 idag

Legen ringte sykehuset og iom at kløen har spredd seg fikk jeg bytte til klexane. Takk gud!!! Håper bare det hjelper nå da

Merker at huden er blitt mer sensitiv. Jeg klør hver kveld men ikke så mye. Byttet ut såper som jeg syns ble for sterke på huden, og bruker asan sensitiv intimvask på hele kroppen :) Etterpå måker jeg på med cocosolje.. Det funker på meg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, håper du får rask lindring for den kløen :)

-iPhone appen-

Back
Topp