Snekkern
Flørter med forumet
ORIGINAL: ~Star83~
Jeg har et verdig liv jeg!Storkoser meg med at jeg og kællen faktisk har en felles hobby sammen når barna er i seng!Og er ikke hekta,er nesten værre med Babyverden...Ha,ha!!![:-]Sånn du skriver så har jo ikke du tid til noe du,blir jo spennende når ungen kommer...Er lettere å kutte wow enn å slutte å pusse opp båt,for wow trenger vi ikke til sommeren!!!Og en kattunge...Tja...Litt krevende ja...Vi har hatt 3,men har nå bare 1 igjen og den klarer seg fint den!!![;)]Men vi alle er forskjellige og bra er igrunn det,hvis ikke ville verden vært super kjedelig!!!Og for all del ikke ha medfølelse og syns iallefall ikke synd i for det en gjør det velger en selv,så jeg har ikke medfølelse eller syns synd i deg heller for du har valgt å sitte igjen med for få timer!!![;)]
Du har nok rett i at husbygginga byr på litt problemer når den lille kommer til verden. Vi gjør nemlig absolutt alt selv, unntatt rør og strøm. Båten er fullt brukbar, men det er et langtidsprosjekt. Katta og alle andre får klare seg når vi får en baby. Den er tross alt viktigst av alt.
Dataspill er en helt grei hobby så lenge det ikke går utover andre ting. Jeg ble hekta når jeg ikke hadde andre ting å gjøre, men nå har jeg så mye som både må gjøres, og som jeg gleder meg til å gjøre, at jeg har ikke tid til data lenger. Forrige innlegg var egentlig mest for å provosere litt [;)]