Jeg HATER WOW!!!!!

ORIGINAL: ~Star83~

Jeg har et verdig liv jeg!Storkoser meg med at jeg og kællen faktisk har en felles hobby sammen når barna er i seng!
Og er ikke hekta,er nesten værre med Babyverden...Ha,ha!!![:-]
Sånn du skriver så har jo ikke du tid til noe du,blir jo spennende når ungen kommer...
Er lettere å kutte wow enn å slutte å pusse opp båt,for wow trenger vi ikke til sommeren!!!
Og en kattunge...Tja...Litt krevende ja...Vi har hatt 3,men har nå bare 1 igjen og den klarer seg fint den!!![;)]
Men vi alle er forskjellige og bra er igrunn det,hvis ikke ville verden vært super kjedelig!!!
Og for all del ikke ha medfølelse og syns iallefall ikke synd i for det en gjør det velger en selv,så jeg har ikke medfølelse eller syns synd i deg heller for du har valgt å sitte igjen med for få timer!!![;)]

Du har nok rett i at husbygginga byr på litt problemer når den lille kommer til verden. Vi gjør nemlig absolutt alt selv, unntatt rør og strøm. Båten er fullt brukbar, men det er et langtidsprosjekt. Katta og alle andre får klare seg når vi får en baby. Den er tross alt viktigst av alt.

Dataspill er en helt grei hobby så lenge det ikke går utover andre ting. Jeg ble hekta når jeg ikke hadde andre ting å gjøre, men nå har jeg så mye som både må gjøres, og som jeg gleder meg til å gjøre, at jeg har ikke tid til data lenger. Forrige innlegg var egentlig mest for å provosere litt [;)]

ORIGINAL: mini_me

har en valp som trenger trening det er felles hobby av meg og min mann. ellers liker vi å gå turer gå ut å gjøre ting som skiturer ol.
se film sammen med venner eller bare oss to.
har tidligere hatt hest men kan dessvere ikke utvikle meg mer i det stadiet da typen er svært allergisk.

synes det er bedre og komme seg ut og få frisk luft enn å sitte inne stuck med ett spill.
min personlige mening

På dagtid er vi glad i å være mye ute og tilbringe tid med barna,men fungerer brått litt dårlig på kveldstid...
Kan jo ikke akkurat gå ifra barna...Så siden vi alikevel var hjemme så kunne jeg og sjekke ut hva wow var!
Begynte helt tidlig i år så har jo ikke spilt ille lenge heller...
Og hvordan det blir her med spilling og en ny liten i hus det får tiden vise![:)]

ORIGINAL: Snekkern

Du har nok rett i at husbygginga byr på litt problemer når den lille kommer til verden. Vi gjør nemlig absolutt alt selv, unntatt rør og strøm. Båten er fullt brukbar, men det er et langtidsprosjekt. Katta og alle andre får klare seg når vi får en baby. Den er tross alt viktigst av alt.

Dataspill er en helt grei hobby så lenge det ikke går utover andre ting. Jeg ble hekta når jeg ikke hadde andre ting å gjøre, men nå har jeg så mye som både må gjøres, og som jeg gleder meg til å gjøre, at jeg har ikke tid til data lenger. Forrige innlegg var egentlig mest for å provosere litt [;)]

He,he...U got me![:-]
Og så klart skal ikke et dataspill gå utover andre ting...
Trenger fremdeles å være sosial med venner og er man i et forhold må jo det pleies og!
Det skal visstnok og ha blitt forska på det med avhengighet på dataspill...
Og visstnok skal det ikke gå å bli avhengig av det slik som med spilleautomater!?[8|]
Vet ikke helt hva jeg skal tro for har nå hørt mye rart ang dataspill...

ORIGINAL: mini_me

har en valp som trenger trening det er felles hobby av meg og min mann. ellers liker vi å gå turer gå ut å gjøre ting som skiturer ol.
se film sammen med venner eller bare oss to.
har tidligere hatt hest men kan dessvere ikke utvikle meg mer i det stadiet da typen er svært allergisk.

synes det er bedre og komme seg ut og få frisk luft enn å sitte inne stuck med ett spill.
min personlige mening

Det syns jeg også, men spiller WoW på kvelden fordi. Føler meg ihvertfall ikke stuck!

Hei...stakkars deg, håper han innser at han må skjerpe seg...du Må si fra, bli enige om "litt" spilling...eller...sikkert ikke lett altså:-(
Er gla ikke kjæresten min er hekta, litt dataspill driver han med, men veeeeldig lite, takk og lov.

Jeg er sikkert teit...men hva er WOW??? Har ikke peiling jeg...å det er sikkert like greit, men etter denne diskusjonen blir jeg nysgerrig altså...hehe

WOW = World Of Warcraft

Et typisk spill jeg ikke ville hatt noe å gjøre med,men er faktisk litt jentete og...[;)]

såg faktisk, at di hadde dette-spille/datamaskin-spille avhegighet på DR.Phil.....
Såg bare slutten...
men blir man første henkta, så kan det gå så langt at alt anna ikke er viktig i det hele tatt...
gir blaffen i alt...
tror di online er venner...
blander realiteten og spillet..
utenomspillet snakkes det og handler det kun om spillet...
han ene sa jo : at før han kom til programmet og fikk åpnet øynenne, hadde han fått valget mellom ekteskap & familien og spillet, så hadde han valgt spillet..
___________________________________________________________________________________________
såg også et program om wow-dokumentar på nrk1...
og di sa det kunne bli like avhengighetskapende som et eller anna stoff(husker ikke)..
der folk som spilla og hadde spillt, innrømmet avhengigheten...
han ene sa han kunne spille i døgnvis..
___________________________________________________________________________________________
selv så var exen ganske avhengig av dette spillet-wow...
selvsagt innrømmet han aldri dette, som alle andre...
og såg heller ikke noe problem i noe ang spillet...
han gjorde viktige ting, men all fritid var å sitte og spille,
fritid som kunne bli brukt med på familien,meg,han og dattra vårs..
så jo JEG mener at mange/di fleste som spiller/har spillt dette spillet/dataspill
blir ofte veldig avhengig av det!..
Har x-en min,dokumentaren,kompiser som kan skive under det![:)]...
jeg personlig, synes spill o.l er ok...
så lang at det aldri blir en 1.priotet...

Åååhh...takk for svar!!!

Bra jeg ikke er alene!! JEG HATER WOW OVER ALT PÅ JORD!!!!!!!!!!!!![:@]

Min mann kan faktisk sitte opptil 20 timer i døgnet!!! da jobber jeg natt,har en gutt på tolv fra før.Vi har en liten en på snart 10 mnd og venter nr 3 i mai.

Han er så hekta at han ser ikke seg selv! han blir også drittsur om jeg sier noe.Han er helt fortapt.Jeg har sagt fra nå for SISTE gang! om han ikke skjerper seg så avbestiller jeg internet og hiver han ut.Orker ikke dette mer.Han blir ikke med noen plass,orker ikke finne på noe...bare spille.

Jo han jobber.Men hele pappa permisjonen har gått med til spilling.Av og til skulker han jobb også fordi han har sitti oppe hele natta og spilt[:@]

Om en er hjemme hele dagen er det mye lettere å bli avhengig av spill som wow. Fant ut det selv når jeg studerte. Anbefaler som foreslått tidligere:
 "protestere" ved å slutte å lage mat til ham, slutte og vaske hans klær, osv

Du kan og nedjustere hastighet på internett til det absolutt minimale (140/100 kbit/s). Da funker det ok til å lese nettsider, men dårlig til spilling. Kontakt internett levernadør om dette og be de notere at ingen andre en deg får endre på dette (så fremt linjen står på deg ellers kan du ikke det)

Til informasjon; det er mulig å sperre internett for wow eller hele internett på enkelte tider av døgnet (dette gjøres i oppsett på ruter og/eller brannmur på pc, google og les..) Om den som spiller ikke er alt for teknisk og finner ut av det.

Siden han er en voksen mann mener jeg det burde være unødvendig å gjøre slike tiltak.
Har sagt til ham at det ender i skillsmisse om han ikke kutter ut.

Og han er dessverre veldig teknisk av seg...og det er overhodet ikke jeg [:D]

ORIGINAL: Hatice

Jo han jobber.Men hele pappa permisjonen har gått med til spilling.Av og til skulker han jobb også fordi han har sitti oppe hele natta og spilt[:@]

Skjønner ikke helt hva som foregår oppi huet på folk når det går så langt...
Men om han er i perm enda så kan det jo bedre seg når han går tilbake i jobb igjen da...

Jeg skjønner at det kan drive en til vannvidd.
Men jeg har en litt annen opplevelse av det, jeg spiller aktivt selv, før var det VEEELDIG aktivt, traff samboeren min der foresten også.

Wow er det verste som noen
gang ble oppfunnet!!!!

Det er så avhengighets skapende [:@]

Back
Topp