Jeg HATER WOW!!!!!

Ariada88

Glad i forumet
Jeg blir så sjukt forbanna på det idiotiske spillet! Og av at min samboer skal være så innmari hekta!!

Han har snart vært sjukmeldt ett år, og spiller jo som en gal!! Han har i det minsta slutta å spille no særlig mens frøkna vår er våken, men ellers da!! Ikke får jeg kontakt, ikke får jeg svar.. Kommer hjem etter endt jobb og skole, da har han sitti der klint foran skjermen hele dagen!! Ikke gjort anna enn røyke og drikke kaffe!! Mens jeg, jeg skal jo rydde og vaske og holde huset rent...

Å legge seg er jo også en dustete ting, må jo spille til ett, to om natta, minst.... Ikke går det ann å ha så mye til samtaler utenom at det har med WOW å gjøre heller...

Har hatt utallige diskusjoner om WOW i løpet av året, men det værste er at han går bare rett tilbake til som det var... MÅ bare spille... At det plager meg betyr ikke så mye.. Får han ikke spille, så går han på byen heller, ifølge eget utsagn..... Jeg blir bare irritert.........

gubben her er litt avhengig av å spille xbox... men da han ikke ga seg som jeg sa tok jeg bare sikringen... å han VET at stikker han da ut på byen sånn så kan han versegod å sove på trammen eller i bilen... his choice...
prøvd å si til han at det tærer på forholdet deres at han ikke klarer å få nesa opp fra dataskjermen? hehe hadde nedlagt spilleforbud... spilletid i max 2 timer... å han kunne jo prøvd å bli sur hehe får forklare pent da at når an oppfører seg som en unge blir man behandla som en =)

Har prøvd... Han har vært sjukmeldt sia januar, så har jo vært endel hjemme da.. Men jeg får bare slengt tilbake at jeg ikke er mor hass.. tar jeg sikringa, da tar han med seg maskina og drar, det er jeg sikker på.. Har prøvd å snakke med han fire ganger om det nå...

Hmmm...Kan høres ut til at han er en av de som kanksje har glemt forskjell på spill og virkelighet...[8|]
Her spiller både jeg og mannen wow...Men en måt jo skildre spill og virkelighet...
He,he...Kanskje du skal begynne å spille du og...Sette deg ned med en gang du kommer hjem...
Drite i mat og vasking og bare blir hekta...Da må jo han trå til da når du er på jobb!!!
Nei...Det er rett og slett viktig å skildre spill og virkelighet...
Det virkelige liv er jo faktisk utenom spillet...
Og er han glad i deg så må han jo få opp øya enkelt og greit!!![8|]
Må nesten bare ta en real alvorsprat...Lykke til!!![:)]

er SÅÅ enig med deg!!!...
ALLE som spiller det spiller blir hekta!...
Her var sambo og sykt hekta...
driiitsur om jeg komenterte det og....

Ikke alle blir hekta nei. Både jeg og sambo spiller WoW etter småen har lagt seg, ikke hver kveld, men somregel.
Han spilte MYE før, men det dabba av. Jeg var dritsur og vi krangla mye og til slutt endte det med at begge spilte i moderate mengder[;)]

Skjønner godt at det er irriterende når han spiller hele tiden, jeg godtok det ikke og syns heller ikke du burde gjøre det hvis det er noe du har problemer med. Og hvis han bare reiser ut på byen uten at du syns det er greit syns jeg han er en jævla tosk.

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

Nei...Alle blir ikke hekta![;)]
Alt med måte,men en må holde styr på seg selv![;)]

Det sliter på meg fordi jeg har så mye å gjøre støtt, og han bare spiller... Er inne i en skikkelig spilleperiode nå.. Mange timer hver kveld, og flere "må bare sjekke" om dagen mens snuppa vår er oppe.. Jeg blir skikkelig lei meg og nesten sjalu, på ett spill.. Føler at han driter i hva jeg syns om det. Må av og til nesten "stå i kø" for å prate med han, for han snakker med sine WOW venner online.

Han har ikke dratt ut på byen uten at jeg vil det. Men han "truer" med at hvis han ikke får spille, så er det det han kommer til å gjøre.. Er så lei at jeg er helt kjørt...

Så utrolig barnslig han er!!! Er det dette barnet deres skal vokse opp med til far? Jises!

WOW har desverre "tatt" flere av vennene mine også. Har ikke liv lengere. Ei på terminforumet fortalte om en ex som ble innlagt pga WOW.... Syke greier å bli så hekta på noe som ikke er virkelig!

Jeg hadde ikke godtatt det. Må man omtrent stå i kø for å prate med sin egen samboer, har man det bedre alene!!
Jeg har selv hatt samtaler med min samboer vedr.spilling, og vært nær ved å pakke mine ting og dra, men han tok poenget og skjerpet seg faktisk. Så nå er det knapt spilling i det hele tatt. Og blir det for mye sier jeg i fra.
Spill kan være avhengighetsskapende, og det er lett og havne og den grensen. Enten får du "protestere" ved å slutte å lage mat til ham, slutte og vaske hans klær, si han må ta sin del av husarbeidet siden han går hjemme mens du er faktisk på jobb og skole om dagene. Og skjønner han ikke det har han store problemer. Da har du det mye bedre uten han!!

jeg har vært i ett forhold tidligere der han bare spillte det forbanna spillet fra morgen til natt.
han skulle ikke legge seg og ikke skulle han spise middag. det eneste han gjorde var å sitte nede i kjelleren forann dataen å spille wow.
jeg var dum som ett brød og fant meg i det og gjorde alt av husarbeid å matlaging, det sykeste er at han dumpet meg for han følte det gikk dårlig med oss. siste jeg hørte om han var at han flyttet og begynnte å røyke hasj.

jeg har nå funnet mannen i mitt liv og vi venter nå en liten sønn:)
det eneste er at han spiller jo selfølgelig også wow:S
men jeg har sagt klart i fra at viss han skal bytte ut livet sitt i spillet så går jeg og da tar jeg bikkja me meg (vi har en hund han er utrolig gla i) han har forstått dette og spiller ytterst sjeldent egentli. og når han sitter å spiller kan jeg spøre ham om og gjøre ting så legger han vekk spillet og gjør det jeg ber ham om før han spiller videre. jeg har også sagt at når barnet er født skal spillet slettes fra pcn å glemmes for da skal han være far og ikke en inkompetent gamer. dette har han gått med på men gudene vite om det skjer:P

jeg syns du skal sette deg ned og fortelle typen din akkurat hvordan du føler det og at du syns det ødelegger forholdet. han bør gjøre mye husarbeid i og med at du jobber og går på skole, mens han bare går hjemme. rett skal være rett. gjør han ikke dette for deg så hadde jeg bare gått fra ham. det kan virke tøft men kansje det er det som skal til for at han åpner øynene.

Synes den var litt drøy at du har sagt han skal slette spillet når ungen kommer...[8|]
Iallefall så lenge han viser at han klarer å prioritere![;)]
Er jo bare sunt å ha en hobby og ungen er jo ikke våken 24 timer i døgnet...[:-]
Og...Han må jo få bestemme selv,du bestemmer jo ikke over han![;)]

jeg synes ikke det passe seg for en som skal bli familiefar og sitte og spille ett idiotisk ungdomsspill. synes det er på tide og finne seg sunnere hobbyer

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

ikke alle nei...
jeg spillte wow for noen mnd siden... men nå har jeg ikke spillt på 3-4 mnd. ble DRITT lei haha

Til dere som er hekta på dataspill. Skaff dere et liv!!!

Her er litt av min livshistorie. Jeg var aktiv på mange områder som ungdom. Kyssesyken satte en stopp for min sportskarriere da jeg ikke orket å trene meg opp igjen etter 4 mnd i ro. Jeg flyttet til et nytt sted og kjente nesten ingen. Da hadde jeg en periode hvor jeg spilte mye dataspill og så mange filmer.

Nå har dagene for få timer. Jobber fulltid, pusser opp båt, bygger, har nettopp fått kattunge, venter baby osv... Har alt for liten tid til hobbyer og være sammen med venner.

Til deg som hater WOW: Jeg skjønner deg godt :)

Til dere som spiller WOW og andre slike spill: Jeg har stor medfølelse, og syns synd på dere. Håper dere får et verdig liv veldig snart :)

Min sambo var akkurat slik en periode..Verste tia jeg har hatt med han, så dro han i militæret og fikk øynene opp for at det fantes andre ting i livet.. Heldigvis, hvis ikke hadde det endt med brudd.. Verste er at hvis du gjør det slutt med han så kommer han krypende tilbake etter en stund..er jeg sikker på.. Nå gidder han jo ikke slutte, for han trenger jo ikke slutte liksom..Han har det som plommen i egget.. Gi et ultimatum, eller bare stikk til foreldrene dine en stund..et eller annet...Sånn kan man ikke ha det!

ORIGINAL: mini_me

jeg synes ikke det passe seg for en som skal bli familiefar og sitte og spille ett idiotisk ungdomsspill. synes det er på tide og finne seg sunnere hobbyer

Ungdomsspill...Vil si det er for de fleste jeg...Kjenner til og med en på over 40 som spiller det!
Åssen hobbyer har du da? Om du mener han bør ha sunnere hobbyer...

Her spiller vi begge wow med måte og vi har andre ting vi gjør,barnevakt er ikke noe vi har daglig...
Så jeg synes det er kjempe flott at vi har en felles hobby hjemme!!![:)]

ORIGINAL: Snekkern

Til dere som er hekta på dataspill. Skaff dere et liv!!!

Her er litt av min livshistorie. Jeg var aktiv på mange områder som ungdom. Kyssesyken satte en stopp for min sportskarriere da jeg ikke orket å trene meg opp igjen etter 4 mnd i ro. Jeg flyttet til et nytt sted og kjente nesten ingen. Da hadde jeg en periode hvor jeg spilte mye dataspill og så mange filmer.

Nå har dagene for få timer. Jobber fulltid, pusser opp båt, bygger, har nettopp fått kattunge, venter baby osv... Har alt for liten tid til hobbyer og være sammen med venner.

Til deg som hater WOW: Jeg skjønner deg godt :)

Til dere som spiller WOW og andre slike spill: Jeg har stor medfølelse, og syns synd på dere. Håper dere får et verdig liv veldig snart :)

Jeg har et verdig liv jeg!Storkoser meg med at jeg og kællen faktisk har en felles hobby sammen når barna er i seng!
Og er ikke hekta,er nesten værre med Babyverden...Ha,ha!!![:-]
Sånn du skriver så har jo ikke du tid til noe du,blir jo spennende når ungen kommer...
Er lettere å kutte wow enn å slutte å pusse opp båt,for wow trenger vi ikke til sommeren!!!
Og en kattunge...Tja...Litt krevende ja...Vi har hatt 3,men har nå bare 1 igjen og den klarer seg fint den!!![;)]
Men vi alle er forskjellige og bra er igrunn det,hvis ikke ville verden vært super kjedelig!!!
Og for all del ikke ha medfølelse og syns iallefall ikke synd i for det en gjør det velger en selv,så jeg har ikke medfølelse eller syns synd i deg heller for du har valgt å sitte igjen med for få timer!!![;)]

har en valp som trenger trening det er felles hobby av meg og min mann. ellers liker vi å gå turer gå ut å gjøre ting som skiturer ol.
se film sammen med venner eller bare oss to.
har tidligere hatt hest men kan dessvere ikke utvikle meg mer i det stadiet da typen er svært allergisk.

synes det er bedre og komme seg ut og få frisk luft enn å sitte inne stuck med ett spill.
min personlige mening

Min sambo spilte wow hele tiden når han hadde mulighet! Hver kveld, og han måtte bare sjekke noe hele tiden. Vi kranglet mye om det - han orket ikke være med venner for han hadde vondt både her og der og ville heller være hjemme å spille. Det ble slutt (mye pga spillet) vi ble sammen 8mnd etterpå og nå har han sluttet og spille og er en heeelt annen person[:D] Slå hardt mot hardt, det funker ikke sånn! Eller bare dra, dra på byn eller bare ut en hel kveld, det gjorde jeg. Jeg nekta å sitte hjemme å glo mens han spilte. Han må få opp øynene eller så kommer det ikke til å ffunke. Snakker av erfaring.

Back
Topp