JEG HATER KATTER

bland eddik med vann på sånn spruteflaske og gå over hele verandaen og der de tisser og la det stå en stund.. det skal fjerne lukta ordentlig i stedet for "gå bort"-sprayen som bare kapsler inn lukten en periode. IKKE bruk salmiakk til å vaske med etterpå.

hos oss hjalp dette en del og ville prøvd det først! Ville ikke strødd rundt med pepper... greit at kattene får vondt, med du har ingen garanti for at de skjønner hvor de har fått det på potene[:-] men det er jo min mening da... prøv[:)]

billig regning om du bruker eddik og pepper.......

ORIGINAL: villanella

ORIGINAL: GitteLen

ORIGINAL: villanella

Masse pepper virker også[;)]. Og det koster ikke så mye!

Bruk for all del IKKE pepper, med mindre du vil torturere katten da?[:@][:@][:@]

Tenk når den går i pepperet, snuser det inn eller vasker seg i øynene etter å ha gått i det. Ja, for det er snilt mot et dyr[&:][&:][&:][&:]

Det er jo ikke snakk om kilovis med pepper da[8|]. Å strø litt rundt er ikke så veldig farlig, fikk faktisk tipset av en Vetrinær en gang!!!! Katter har nemmelig VELDIG god luktesans, de kjenner det på god avstand.
Og jeg tror ikke at andre råd her en noe bedre, ajax m sitron , salmiakk osv det kan jo virke etsende.

Du får prøve å ta litt pepper i øyet å se hvordan det er da[;)] Ikke ALLE katter hater det samme, et tips er appelsinskall, min katt eeeelsker appelsin[8D]

Hvis en katt trakker i litt pepper og etterpå vasker seg i øyet vil det gjøre vondt, uansett hvor lite det er..[;)]

Jeg ville heller brukt noe du får kjøpt på en dyrebutikk/vetrinær, det kan vertfall ikke skade katten[:)]

Takk for alle tips og råd.

Skal sjekke ut ang de forskjellige midlene.

Og til alle dyreelskere:
Jeg kommer ikke til å velge et alternativ som er til skade for dyr eller barn[;)]

Back
Topp