jeg HATER altibox!!!!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
de har fjernet TLC,discovery,animal planet etc.,pga at de ikke klarte bli enige med discovery!! så da fjernet de alt dette fra tv-basispakken uten å si fra til kundene.. vil man ha disse kanalene må man oppgradere med 300kr til en kanalpakke med 35 nye kanaler... dette er så ufattelig dårlig kundeservice!!!!

Jeg vet!emoticon

Velkommen inn i hat-klubben :) Vært her en stund allerede. Men dette toppet kransekaka, for å si det sånn.

De har jo en sånn kanalpakke hvor man velger kanaler selv,kan man velge de der eller går ikke det?

forvirretmor skrev:
De har jo en sånn kanalpakke hvor man velger kanaler selv,kan man velge de der eller går ikke det?

Pakken som inneholder Discovery koster 299,- mer i måneden. Da får du den kanalen i tillegg til 35 andre...

Fuglen skrev:

forvirretmor skrev:

Pakken som inneholder Discovery koster 299,- mer i måneden. Da får du den kanalen i tillegg til 35 andre...

Jo,men de har en flervalgs pakke hvor man velger kanaler selv..

forvirretmor skrev:

Fuglen skrev:

forvirretmor skrev:

Ok. Den kjenner ikke jeg til. Iflg. Altibox (mannen snakket med dem) var den pakken til 299,- eneste mulighet til å få Discovery.

Fuglen skrev:

forvirretmor skrev:

Fuglen skrev:

forvirretmor skrev:

Ok. Den kjenner ikke jeg til. Iflg. Altibox (mannen snakket med dem) var den pakken til 299,- eneste mulighet til å få Discovery.

Nei så fjernt! Hva er poenget med flervalgs pakke da?? Idioter....

er ikke noe valf for oss annet enn pakken til 299kr...

Jeg var en smule forbanna når jeg skrudde på tv'n i dag jeg også, og så at TLC var borte emoticon

Hadde man enda kunne vite på forhånd at ting ble borte, men neida, vi tar det bort over natta liksom emoticon

Jeg fikk helt utbrudd da jeg oppdaget at de hadde tatt Discovery i går. Spør de jeg har på face

liker ikke det jeg leser.. vi skal liksom få altibox etterhvert..

For dere misfornøyde Altiboxkunder så anbefaler jeg denne gruppa på FB (om dere ikke er medlem allerede): "For oss som vil beholde Discovery TLC og Ani. Planet i Altibox grunnpakke"

har derre lest dette http://www.dinside.no/871458/baade-altibox-og-discovery-beklager
en ting jeg reagerer på er at de har slettet opptakene til en del, og vet at canal digital tapte en sakk der de ahdde gått inn i dekoderen til folk å slettet filmer de hadde tatt opp mens de hadde fult abonent, så tror faktisk en kan gå til sak på de for å evt slettet opptakk

Frøken Lillan skrev:
ARERRRRGH!

Det er ufattelig dårlig kundeservic - hadde dem bare kunne gitt beskjed på forhånd - vist brukerne sine respekt. Tilogmed programmer som man har tatt opp er ikke synlige heller!

Boikott

det kan en klage på er ikke så lenge siden at en person gikk til sak mot canal digital forde at de hadde fjernet opptakene og det viste seg at de ikke hadde lov til å fjerne det som hadde blitt tatt opp/lagret

Hadde jeg aldri lagt merke til. Har Altibox vi også, men jeg ser så sjelden på tv, så for meg personlig vil det ikke ha noe å si.

Men jeg er veldig enig i at dette er uproffesjonelt, respektløst og dårlig service. Men det synes jeg er ganske gjennomgående hos de andre selskapene også. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg ikke hatt tv-kanaler i det hele tatt.

Back
Topp