Jeg har.....

Grete71

Forumet er livet
... en liten ting i magen med et hjerte som slår....... [:)][:)][:)][:D][:D][:D]

Det er den "tingen" oppe til venstre... [:)] Den runde tingen nede er plommesekken....

Han kunne ikke se noe til blødning, og siden hjertet slår, så er det nå ca 95% sjans for at det går bra... Hvis det skulle bli en mens-blødning, måtte vi heller se på ny, liksom, men det så bra ut! Størrelsen tydet på 7+1, altså 2 dager mindre, men det var ikke så nøye akkurat nå...

Så bra Grete, pust ut og nyt sommeren:-), klem fra Trudemor.

Er du inne og sniker på meg, Trudemor?????? [8D][:D][:D][:D]

Så fantastisk bra, tenk et hjerte som slår - helt nydelig. Blir rørt av sånn informasjon jeg [:)]. Kos deg i ferien [:D]

Ååååååå!
Nommen lille nuuuurket!

Gurimalla, du var heeeldig med bildet ditt du! Lille Gullet våres lå nemmlig helt inntil plommesekken, så det var nesten umulig å måle h*n!

Men seee! Lille nurket ditt! [:D]

Gratulerer! Det er en helt herlig følelse å se det hjertet dunke jaa! [:D]

Så bra!! Kult bilde da!

ORIGINAL: *Mina min*

ååå se på den lille da 
Så deilig å få bekreftet at alt er bra[;)]
Nå kan du slappe av og kose deg på ferie uten å bekymre deg[;)]

må bare signere denne jeg[:)][:)]

Å så fantastisk!
Artig du viser oss bilde,nå gleder jeg meg enda mere til jeg skal på ul for å finne ut eksakt hvor langt jeg er på vei...
Skal ikke før den 10 august men gleder meg masse.

ORIGINAL: Vinterdrøm

Så herlig å høre.. Gratulerer så masse. Nå kan sommeren nytes i fulle drag! Hvor "langt" var knøttet?

Husker ikke hvor langt han sa det var.... [8D] Under 2cm, kan det stemme??? Uff nei vet ikke... [8D]

ORIGINAL: babyz

heeerlig[:D][:D]
så morsomt me ul nå da (selv om jeg ikke skjønte så mye av bildet)
lykke til videre da[:D][:D]

Hehe denne "klumpen" er jo ikke en bebis enda, så hva som eventuelt er opp og ned og slikt er ikke lett å se!!!

så flott[:D]

ORIGINAL: *Mina min*

ååå se på den lille da 
Så deilig å få bekreftet at alt er bra[;)]
Nå kan du slappe av og kose deg på ferie uten å bekymre deg[;)]

Så hærlig [:)] Flott og høre at alt var bare bra!

Herlig!!!! Jeg var også på ul i dag og ble målt til 7+1[;)]

Back
Topp