MissIndependent
Gift med forumet
kosa meg SÅÅÅ fælt sammen Lnie,Leo_mor,Sico og UnniMoor idag!!
Ville bare dele det med dere!
Søte jentene
Ville bare dele det med dere!
Søte jentene

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: UnniMoor
Paien til Leo_mor var fantastisk!!![:D][:D]
ORIGINAL: KasperogKine
Fikk ikke med meg at det var treff jeg[:o]
Det var i Drammen, hos Leo_mor[:)] Mener å huske det var en tråd som ble dyttet opp flere ganger[:)] Men du får bli med neste gang da[:)] Jeg kan si ifra til deg, sånn at du er sikker på at du får det med deg[:)]
Det var i Drammen, hos Leo_mor[:)] Mener å huske det var en tråd som ble dyttet opp flere ganger[:)] Men du får bli med neste gang da[:)] Jeg kan si ifra til deg, sånn at du er sikker på at du får det med deg[:)]
Å,drammen ja. He he, trodde det var Oslo jeg. Så ut som Oslo-jenter som var med. Men Drammen er jo ikke langt unna egentlig det heller[:)]
Å,drammen ja. He he, trodde det var Oslo jeg. Så ut som Oslo-jenter som var med. Men Drammen er jo ikke langt unna egentlig det heller[:)]