Jeg har

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
termin i dag [:D]

Men tror nok ikke snuppa vil ut enda nei. Hun virker og ha det veldig godt i mammas mage.

Var hos jordmor på onsdag. Hadde da 2 cm åpning og hun tøya litt så får se hva som skjer etterhvert nå :)

Gleder meg så utrolig masse til å få møte snuppa vår etter så mange år prøving og misslykka forsøk

Blir kjempe spennende, snart er ventetiden over og prinsessa deres skal se dagens lys [:D] Ønsker deg masse lykke til og håper du får en kjempe fin fødsel [:D]

ORIGINAL: fano

Blir kjempe spennende, snart er ventetiden over og prinsessa deres skal se dagens lys [:D] Ønsker deg masse lykke til og håper du får en kjempe fin fødsel [:D]

Så spennande! Ikkje lenge igjen før du er mamma no!
Gler meg til å høre korleis det heile har gått, får håpe snuppa di ikkje drøyer for lenge med å komme ut[;)]
Lykke til når det heile starter![:D][:D]

*klem*

Åh så spennende, får håpe det snart skjer noe da [:D] Noen barn har det for godt i mors mage [8D] Spennende tider dette her[:)]

Dette er virkelig spennende[:D]
Ønsker deg masse lykketil[:D]

ja syns og det er spennende tider nå. Hver gang jeg kjenner noe som kan være en rie eller noe så må jeg stoppe opp og kjenne ekstra godt etter hehe. Men somregel er det bare luft eller noe annet .

Merker familien begynner og bli utolmodige nå , men jeg tar det foreløpig med knusende ro.

Jordmor sa at om jeg ikke hadde født innen mandag så skulle jeg ringe legen å få time så vi kunne finne en time på sykehuset til igangsetting. Håper jeg slipper å bli satt i gang.

Masse lykke til om du ikkje har fødd no då... Det kan jo henda..... At du sit der med ei lita prinsesse i armane dine no...??? [:)]

Spennende[:D][:D] kanskje du har født allerede[:D][:D] Håper uansett at fødselen går/gikk bra [:D][:D]

Heisann.

Takk for lykke ønskinger. Jeg har enda ikke fått lillesnupp. Tror hun har tatt ferie i magen her.

Kommer med oppdatering når hun har kommet :)

Ha en god helg alle sammen

Så spennende. [;)] Masse lykke til.

Back
Topp