Jeg har

Purpurea

Gift med forumet
skikkelig morratryne ennå[>:][>:][>:][8D][8D]... hehe..
Og jeg som har litt jeg skal ordne idag for jeg henter klumpen for siste gang i den barnehagen.
så er det middag på viken 2. En brygge som er bygget som en båt. Vi kaller det totens aker brygge[8D][8D][8D]
Har en sandstrand og god mat[:D][:D]

ØNSKER DERE EN GOOOD FREDDA[:)]

Jeg har klart å bake sjokoladekake fra pose, og det er ikke værst til å være meg! [8D] Som regel blir de suppe inni, tunge som bly osv...[&:]

Nå skal den avkjøles og så fylles med kirsebærkompott og vaniljekrem, min versjon av "Schwarzwälder Kirch", som er verdens beste kake[:D]

Håper morratrynet går over snart, Gry[;)] Litt kaldt vann eller en dusj gjør nok susen!

morratryne til langt på dag e aldri kjekt nei! håper du kommer deg snart da. nå ska eg ha meg en hvil eg. snuppa e i seng så da benytter eg sjansen[;)]

kos dere på "aker brygge" i dag da[:D] der var d jo kjempe kos der[;)]

ORIGINAL: Athravil

Jeg har klart å bake sjokoladekake fra pose, og det er ikke værst til å være meg! [8D] Som regel blir de suppe inni, tunge som bly osv...[&:]

Nå skal den avkjøles og så fylles med kirsebærkompott og vaniljekrem, min versjon av "Schwarzwälder Kirch", som er verdens beste kake[:D]

Håper morratrynet går over snart, Gry[;)] Litt kaldt vann eller en dusj gjør nok susen!

har dusjet i kaldt vann, men hjalp ikke. hehe..[8D][8D]  Får bare sminke meg så blir det nok bra..

Kaka høres god ut, tross av at jeg ikke liker kaker med frukt i.[:D]

ORIGINAL: Cathygirl

morratryne til langt på dag e aldri kjekt nei! håper du kommer deg snart da. nå ska eg ha meg en hvil eg. snuppa e i seng så da benytter eg sjansen[;)]

kos dere på "aker brygge" i dag da[:D] der var d jo kjempe kos der[;)]

Ja i dag er det deilig her så da skal vi spise middag med svigers der[:)][:)]

Håper du får deg en god hvil snuppa[:)]

Hørtes koselig ut med en middag på "brygga". Få av deg morratrynet og nyyyt fredagen [:D]

Å det er SÅ kjipt når man får morratryne som ikke går over av kaldt vann!!
Ble veldig nyskjerrig på den Toten brygga asså[:D]

Back
Topp