S
Snekka
Guest
[:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma sitt gull
Huff, håper det ordner seg kjapt som f...!!
Du har operert har du ikke?
ORIGINAL: Snekka
Huff, håper det ordner seg kjapt som f...!!
Du har operert har du ikke?
Jepp.... Og operasjonen var onsdag, mens de verste dagene for meg smertemessig har faktisk vært igår og idag [&:] Men nå leste jeg nettopp på nett om ei som hadde en smertetopp dag 4, og at det deretter ble litt bedre, så satser på det gjelder for meg også....
Litt sånn var det for meg også etter at jeg ble sydd etter fødselen.....driiiitvondt dag 4, 5, 6 og 7. klarte nesten ikke sitte, men så hadde jeg faktisk ganske heftige blåmerker og "blåkuler" i tillegg da[:(][:'(] . Men etter det så ble det bare bedre og bedre [:D]
....ja, for det er der du har operert? ...eller er jeg helt på jordet? [8D]
ORIGINAL: *Lesehesten*
Uff, klemmepå!
Hva med å helle innpå litt duphalac også for å gjøre avføringen litt smidigere. Så gjør det kanskje ikke så vondt når den skal ut?
ORIGINAL: rilo
Uffa![:o][&:]! *blåsemassepå*
ORIGINAL: Tuten
Det er ihvertfall for en GOD SAK!! Om det er noen trøst! Når dette først går over, så er de VEKK!!! Så kan de brenne i h***** og du kan ønske de dit bare du som finnmarking klarer!!! [8D]
Jeg ser noen sier de skal blåse på, jeg tilbyr meg dessverre ikke det Snekka, men en klem kan jeg sende over!! [:D][;)][8D]