Jeg har VOOOOONDT........

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
*blåse*

Takk jenter.... Tror seriøst at alt skal ramle ut når jeg har vært på do.... Håper det snart blir bedre!

ORIGINAL: Mamma sitt gull

Huff, håper det ordner seg kjapt som f...!!
Du har operert har du ikke?

Jepp.... Og operasjonen var onsdag, mens de verste dagene for meg smertemessig har faktisk vært igår og idag [&:] Men nå leste jeg nettopp på nett om ei som hadde en smertetopp dag 4, og at det deretter ble litt bedre, så satser på det gjelder for meg også....

Off, føler virkelig med deg [:(]
Håper det blir bedre i løpet av dagen!
Mange trøsteklemmer sendes herfra!

ORIGINAL: Snekka

Huff, håper det ordner seg kjapt som f...!!
Du har operert har du ikke?

Jepp.... Og operasjonen var onsdag, mens de verste dagene for meg smertemessig har faktisk vært igår og idag [&:] Men nå leste jeg nettopp på nett om ei som hadde en smertetopp dag 4, og at det deretter ble litt bedre, så satser på det gjelder for meg også....

Litt sånn var det for meg også etter at jeg ble sydd etter fødselen.....driiiitvondt dag 4, 5, 6 og 7. klarte nesten ikke sitte, men så hadde jeg faktisk ganske heftige blåmerker og "blåkuler" i tillegg da[:(][:'(] . Men etter det så ble det bare bedre og bedre [:D]

....ja, for det er der du har operert? ...eller er jeg helt på jordet? [8D]

Jeg er operert bakerst, for å si det sånn [&o] Knasker piller så det holder, og det funker egentlig greit, men når jeg har vært på do er jeg helt ødelagt... [:(]

Klemmepå

Uff, klemmepå!

Hva med å helle innpå litt duphalac også for å gjøre avføringen litt smidigere. Så gjør det kanskje ikke så vondt når den skal ut?

ORIGINAL: *Lesehesten*

Uff, klemmepå!

Hva med å helle innpå litt duphalac også for å gjøre avføringen litt smidigere. Så gjør det kanskje ikke så vondt når den skal ut?

Heller Duphalac så det holder, og har myk avføring, men det gjør likevel kjempevondt! [&:]

Uff, håper det gir seg fort [&o]

ccvbnpkbgyv87u8iubso9y6tgi8uhhhhhhhhhhhhhhhv fxr5tx fra Erlend tyyyfddddddddrrxccx erv [:)]

Uffa![:o][&:]! *blåsemassepå*

Au! Au! Au! Au! Høres helt forj.....g ut!

Sender masse god bedringsklemmer til deg! [:)]

Dakar deg, snuppa! Sender deg en diger God Bedring klem!!!

ORIGINAL: rilo

Uffa![:o][&:]! *blåsemassepå*

Takk jenter! Sitter her og gruer meg til å gå på do.... Håper virkelig det er litt bedre idag... [&:]

ORIGINAL: Tuten

Det er ihvertfall for en GOD SAK!! Om det er noen trøst! Når dette først går over, så er de VEKK!!! Så kan de brenne i h***** og du kan ønske de dit bare du som finnmarking klarer!!! [8D]

Jeg ser noen sier de skal blåse på, jeg tilbyr meg dessverre ikke det Snekka, men en klem kan jeg sende over!! [:D][;)][8D]

Hehe.... Det har blitt noen ramsalte, nord-norske gloser her de siste dagene ja [:)] Men forhåpentligvis skal det være verdt det.

Back
Topp