Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende. Fikk han mye?På at i natt blir det en flott natt! Og hvis jeg har rett så er det kanskje avokadoen vi kan takke?!
Har vært fraværende i dag her på bv. Har fått besøk av kameraten vår fra Hamar så da ble det rett og slett ikke prioritert noe bv i dag. Og nå er det sovetid.
Hadde en amming til ca kl 4. Og hadde nok gjort det igjen kl 6 om det ikke var for at storebror våknet. Så vi stod opp heller og først nå kl 7 ammer vi igjen. Såå... om det var bedre eller ikke vet jeg ikke. Han sovnet greiere og hadde ikke første nattmåltid før kl 01.. så jeg sier meg fornøyd.Han fikk en del, men ikke mer enn 1/4 av det jeg lagte. Avokado og banan. Sov fra 21 til 01. Ammet for andre gang nå 2:30.
Det høres ikke så værst ut det da =)Hadde en amming til ca kl 4. Og hadde nok gjort det igjen kl 6 om det ikke var for at storebror våknet. Så vi stod opp heller og først nå kl 7 ammer vi igjen. Såå... om det var bedre eller ikke vet jeg ikke. Han sovnet greiere og hadde ikke første nattmåltid før kl 01.. så jeg sier meg fornøyd.
hvis han ikke våkna før 01 så synes jeg det er kjempebra!Hadde en amming til ca kl 4. Og hadde nok gjort det igjen kl 6 om det ikke var for at storebror våknet. Så vi stod opp heller og først nå kl 7 ammer vi igjen. Såå... om det var bedre eller ikke vet jeg ikke. Han sovnet greiere og hadde ikke første nattmåltid før kl 01.. så jeg sier meg fornøyd.
Ja, jeg ser på det som bra at han ikke våknet før 01. Mister fort tellingen/klokkeslettene på resten av ammingene deretter jeg også.. savner tiden da det kun var to amminger før vi skulle stå opp.. men det kommer forhåpentligvis igjen.hvis han ikke våkna før 01 så synes jeg det er kjempebra!Snuppa sovna 20.30 og ville ha første måltid kl 01, tror hun har spist 3-4 ganger etter det og siste gang 07, men er slutta å se på klokka, lemper bare ut puppen så mista tellinga
![]()
![]()
Ja, i flere måneder ammet jeg bare 1 gang per nattJa, jeg ser på det som bra at han ikke våknet før 01. Mister fort tellingen/klokkeslettene på resten av ammingene deretter jeg også.. savner tiden da det kun var to amminger før vi skulle stå opp.. men det kommer forhåpentligvis igjen.