Jeg har tatt H1N1 vaksina

Krølla82

Forumet er livet
Siden det er så mange her som er så redde for denne vaksina så velger jeg å fortelle min historie...Jeg er i risikogruppa så jeg tok vaksinen nå på tirsdag. Var jo seff litt sekptisk selv for tenk om jeg fikk en alvorlig reaksjon av sprøyta. Jeg fikk den og merka ikke at de stakk engang, vi satt ca 50 stk og venta i 20 min inne på et rom og av de 50 så var det ei dame som følte seg litt svimmel.Resten merka ingen ting 20 min etter på.

Jeg følte meg helt fin samme kvelden merka ingen bivirkninger. Så kom natta og jeg vokna med vondt i armen, kjennes ut som jeg har et kjempe blåmerke der de stakk, men ingen hevelse eller rødhet eller blåmerke. Så senere på dagen fikk jeg hodepine og feberverk i kroppen, men ingen feber, ble bare veldig slapp og øm i helekroppen og kjempe trøtt.

Nå i dag 2 dager etter vaksinasjon har jeg fortsatt litt vondt i armen, men formen ellers er nå helt fin.

Så til alle dere som er så redde for denne vaksina, jeg har fått noen bivirkninger ja,men er absolutt ikke så ille som jeg trodde det kunne bli. Og sykdommen i seg selv er jo mye mye verre og få enn disse milde bivirkningene. Jeg vet at alle ikke reagerer likt, men ville bare skrive dette så jeg kanskje kan berolige noen sånn at ikke alle tror at man blir kjempe syk og dårlig av å få vaksinen.

Kjekt å vite for de som var redde for det[:)]

Syntes det var flott av deg å fortelle denne historien din...[:)]

Kun et fåtall av mine kollegaer har merket noe[;)] Så det er litt opphausa asså...

Back
Topp