Molsy Forumet er livet 16 Aug 2006 #1 Benjamin har funnet tærne sine. Nå tygger han og suger på dem hele tiden. [8D][:)] (dårlig kvalitet - tatt med mobil)
Benjamin har funnet tærne sine. Nå tygger han og suger på dem hele tiden. [8D][:)] (dårlig kvalitet - tatt med mobil)
Molsy Forumet er livet 16 Aug 2006 #2 Han fant dem plutselig for ett par uker siden. Og idag lærte han å putte dem i munnen. [:)]
lissom Forumet er livet 16 Aug 2006 #4 Så søt!! Marie ligger også og leker med tåsan sine, men har ikke begynt å putte de i munnen ennå[:D]
M Mummi-mamma nr 1 Elsker forumet 16 Aug 2006 #5 Så nydelig!!!! Gleder meg til gullet mitt også finner sine! Det er så morsomt å se utviklingen!!!!
S sol-stråle Elsker forumet 16 Aug 2006 #6 hehe . martin har ikke funnet sine...men visst jeg tar tak i dem og trykker borti nesa hans med dem , da begynner han å le...[:D]
hehe . martin har ikke funnet sine...men visst jeg tar tak i dem og trykker borti nesa hans med dem , da begynner han å le...[:D]
M Minni84 Forumet er livet 16 Aug 2006 #7 Åå så søt han er! Maja har ikke funnet sine enda, men gleder meg veldig til den dagen..
Jackim Forelsket i forumet 16 Aug 2006 #9 Kjempe fin gutt altså! Marielle har sett dem, og hun kan ligge med bena strak ut og rett opp å bare kikke på dem,- men smake, nei så langt har vi ikke kommet enda, tihi..
Kjempe fin gutt altså! Marielle har sett dem, og hun kan ligge med bena strak ut og rett opp å bare kikke på dem,- men smake, nei så langt har vi ikke kommet enda, tihi..
BIBBI3 Forumet er livet 16 Aug 2006 #11 hihi.. så morsomt!!! Jeg også har en lat unge... gidder ikke rulle engang[8D]