• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jeg har shoppet!!

lenemor

Forumet er livet
Endelig har jeg også fått ut fingeren (og kortet...). I går var vi i Molde, og da kom jeg meg endelig på Kid. Fikk kjøpt to håndklær, dyne, sengetøy, gardiner, gardinstang (og sånne ringer til å ha på den) og kluter til Mozartkula... I tillegg kjøpte jeg en søt drakt til mozart på h&m (og fire topper til meg selv som var på salg)! [:D] Jeg er strålende fornøyd.

Nå skal vi få en til å komme og tapetsere barneværelset for oss, så kan vi begynne å møblere (og vaske babytøy og sånt). Gleder meg så jeg blir helt yr!!!

Så moro!!

Jeg gleder meg såååå til å shoppe! Har bestemt meg for å vente til jeg vet kjønnet på lille sprelle! Har planer om å male litt på barnerommet, og så kjøpe inn tekstiler og møbler som passer til!!

Det samme gjelder klær. Må kjøpe inn litt nytt hvis det viser seg å være en jente...så vi får se etterhvert!!

KOs deg masse med innkjøpene...det hørtes ut som fine ting!! Du må vise oss bilder av rommet når det er ferdig da!!

Klem, M

ORIGINAL: Twini

Så gøy med shopping[:)]! Heldige dere er som får nyoppusset barnerom da!

ja, her i huset har det ikke bodd barn på 50 år, så vi måtte nesten pusse opp... har valgt et veldig koselig rom med skråtak og takvindu - tror det blir fint! Skulle gjerne gjort det selv nå, men mannen min har problemer med hendene for tiden (han har "senskader" etter barnerevmatisme, og håper på å kunne operere) mens jeg ikke har noen rygg til å drive med sånt, så vi skal høre med en som har hjulpet oss med oppussing før om han vil hjelpe (mot betaling selvsagt).

Greit å få hjelp da! [:)] Blir ikke noe barnerom her før det er bygget på huset. Men har ideene klare[;)]

ja, halve jobben er planlegging, ikke sant?? Gleder meg til rommet er klart så vi kan begynne å kjøpe møbler. Fant en fin seng i Molde i helgen, men har tenkt at vi skal ta en tur til Nordfjordeid og se, for der har de en bruktbutikk for baby- og barneutstyr hvor de visstnok har mye fint til en billig penge... kanskje vi kan finne den samme sengen der?

Det hørtes veldig greit ut med bruktbutikk for babyting! Krysser fingrene for at du finner akkurat den samme senga der, i tipp topp stand!

kan vel ikke våge å håpe på sånn flaks, men kanskje jeg finner noe jeg liker da i det minste...

Back
Topp