Får ikke sove og jobb i morgen tidlig. Har så smerter at jeg ikke får sove. Helt stiv i ryggen og alt er vondt :-( ingen stillinger hjelper...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ikke bra kanskje du bør dra til legen?Ble en time usammenhengende :-( hadde vakt i går og ble mye tunge løft.. Håper det ikke er noe galt med spiren :-(
Ja jeg lurer på å ringe etterpå. Klarer ikke jobb i dag. Var sykemeldt forrige uke og 3 dager på jobb før jeg er borte igjen...Huff ikke bra kanskje du bør dra til legen?
Ikke tenk på det ♡ tenk på deg selv og spiren ♡♡Ja jeg lurer på å ringe etterpå. Klarer ikke jobb i dag. Var sykemeldt forrige uke og 3 dager på jobb før jeg er borte igjen...
Ja det var godt å se ihvertfall Skal tilbake om noen uker for å se at væsken er borte. Så ville hun at jeg skulle sykemeldes å ta det med ro litt fremover.Så herlig å få se det bankende hjertet ♡ Alt går nok fint, bare ta det med ro og lytt til kroppen
Det hørtes deilig ut! Har bare dusj her:-( men mamma bor i nærheten og har badekar, kanskje jeg skal ta meg en tur å låne det i morgen ;-) Takk for tipsDu har ikke mulighet til å få tatt deg et bad? Det hjalp meg sist svangerskap, når ryggen ble vrien
God bedring