Jeg har så lyst...

lissom

Forumet er livet
Jeg har så lyst til å ha lyst!!![:@] Har fullstendig mista lysta, for leeeeeeeenge siden, og begynner å bli lei nå!!! Og det gjør ærlig talt gubben også...[:(] Hva skal jeg gjøre???? Har ikke hatt lyst på over et år... Buhu...[:(]
 
Jeg og har lyst til å ha lyst. Men det blir vel bare å fortsette med dette gi for å gi. Og så er det gjerne slik med meg da, at jeg blir tent mens vi holder på. Det er bar ei begynnelsen jeg ikke har lyst.

Har du prøvd da. Kanskje det er slik for deg og?

Hvis ikke får vi vente til barna er ute.

 
Hehe., har prøvd, ja, ellers hadde jeg nok ikke vært gravid nå.. det er ikke graviditeten som har skylda for å si det sånn... Men når vi bestemte oss for å prøve å bli gravid, hadde jeg jo mye sex bare for å bli gravid, da.. utrolig kjipt egentlig... jeg vet liksom ikke om det er noe jeg kan gjøre for å få lyst igjen.. verken jeg eller gubben orker å ha det sånn resten av livet...!
 
Spis rosenrot! Det funka på meg. Ble nesten fortvilet for at jeg måtte slutte med den da jeg ble gravid. Men så sørget hormonene for at lysten var på topp også i svangerskapet.
 
Ang rosenrot var det noen som skreiv igår at jeg ikke kan ta det når jeg er gravid??????
 
Og ang de hårene (gudd å gå husk!!) så har jeg ikke funnet ut noe mer om de hårene... jeg får ikke gubben på gli, han bare unngår meg hver gang jeg prøver å hinte.... Men jeg har skrevet om det i dagboka mi, og den leser han med jevne mellomrom (med lov fra meg, altså), så an MÅ vel nesten ta det opp når han har lest det....??????
 
Nei, jeg fant noen hår på badet og i skjerfet mitt etter at mannen minhadde lånt det, som ikke stammet fra noen av oss.... Og har generelt vært litt plaget med tanken på om han kanskje har noen på si, siden han ikke får så mye her hjemme "for tida".....[&o]
 
Back
Topp