Jeg har så lyst på..

August2020rainbow

Flørter med forumet
Jeg har den siste mnd hatt så sykt lyst på moreller, men det selges jo ikke før til sommeren..
svigermor hadde fryste moreller fra Hagen i fryseren men de er fra 2018, noen som vet om det er farlig og spise de ? De er jo nesten 2 år gamle men de har jo ligget i fryseren hele tiden :confused:
Og jeg har sååå lyst på moreller at jeg snart går på veggen :smiley-angelic001:banghead::hilarious:

Kan det hjelpe med kirsebærsyltetøy? Veldig godt på ciabatta :)

Åj! Jeg hadde også veldig mye lyst på moreller jeg også! :D Kunne ikke finne de noen sted, så lysten gikk over etterhvert. Jeg er fra utlandet og det er så mange ting fra hjemmelandet mitt jeg savner, men prøver å huske smaken og å prøve å finne alternativer hvis mulig. :)

Åj! Jeg hadde også veldig mye lyst på moreller jeg også! :D Kunne ikke finne de noen sted, så lysten gikk over etterhvert. Jeg er fra utlandet og det er så mange ting fra hjemmelandet mitt jeg savner, men prøver å huske smaken og å prøve å finne alternativer hvis mulig. :)
Håper lysten går vekk her også snart også kan den komme tilbake på sommeren :D grusomt og gå rundt og ha lyst på noe også er det ingen som selger det :hilarious:
Sku ønske de kunne importere de sånn som de gjør med jordbær og sånt!

Håper lysten går vekk her også snart også kan den komme tilbake på sommeren :D grusomt og gå rundt og ha lyst på noe også er det ingen som selger det :hilarious:
Sku ønske de kunne importere de sånn som de gjør med jordbær og sånt!
Det håper jeg også! :) Tror nok vi må skrive til dem å importere moreller siden vi er gravide og MÅ ha de NÅ! :hilarious:

Jeg kjøpte moreller på Rema her om dagen. De kan ha det innimellom.

Du kan spise sånne på glass, hehe.

Eller kompott eller yoghurt. Men er kanskje ferske du aller helst vil ha.

9fafa526-7fe6-4cd0-8642-79344abfefaa.jpeg

Back
Topp