Jeg har prøvd..

MammasPrinsesse

Forelsket i forumet
Jeg har prøvd å lage kake![:D] Fikk så utrolig lyst på sjokoladekake, så da satte jeg i gang! Nå står den i ovnen og jeg venter på å ta den ut[:D] Har aldri klart å lage skikkelig kake, så håper det går denne gangen [8D] hehe.. *mmm, lukter godt her nå*[:D]

Send den over hit, så skal jeg smake og godkjenne. Jeg har nemlig svart belte i kakespising/smaking!
[:)]

Rart jeg ikke er rundere enn jeg er...[8|]

Sleng litt kake nedover til Sandnes så kan jeg gjerne prøvesmake jeg også! [8D]

Blir helt sikkert topp - man må prøve og feile litt av og til før man får det riktig, mens andre ganger går det bra på første forsøk.

Åh det fikk jeg også lyst på! [:D]

*Åååååfikklystpåkakenå* [;)]

ORIGINAL: gullemitt09

*Åååååfikklystpåkakenå* [;)]

Å, slutt å tull a!!![;)] Jeg har tenkt på kake siden jeg leste innlegget!![8|]
Men burde ärlig talt klare å vente til söndag.

DA skal det fråtses i kaker i lange baner!![:D][:D][:D][:D]

kakeeeeee[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg har heldigvis 2 stratos i skapet... ellers hadde jeg daua[8D]

Nam,nam,d hørtes godt ut[:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

jeg dæver her, ikke en dritt å knaske på...
vurderwer nåå gå på butikken for å kjøpe en sånn pose med ferdig sjokoladekake blanding, blande den ut og spise alt i bollen[:)][:)]

ORIGINAL: Bella83

ORIGINAL: TonjeJenta

jeg dæver her, ikke en dritt å knaske på...
vurderwer nåå gå på butikken for å kjøpe en sånn pose med ferdig sjokoladekake blanding, blande den ut og spise alt i bollen[:)][:)]

Det er godt det[:D] Heldigvis skal jeg til svigerinne på tupperparty nå straks, og hun serverer kake ikveld*nam*[:D]

Måå jo friste dere litt mer da [:D] Kaken er ferdig og det er masse deilig smørkrem laget av sjokolade på kaken[:D] nammmm nå skal jeg kose meg[:D] hehehehehe

Æ Å VILL HA!!![:D]

Back
Topp